شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - نیسان ایکس تریل
آمادگی برای حضوری پررنگ در نمایشگاه ژاپن

نیسان فهرست محصولاتی که قرار است در نمایشگاه Tokyo Auto Salon به نمایش بگذارد را منتشر کرده است. این لیست شامل مدل‌های جذاب و متنوعی از جمله یک مدل مفهومی مستحکم که بر اساس X-Trail طراحی شده می‌شود.

نمایشگاه توکیو اتو سالن هر سال گروه بزرگی از علاقه‌مندان به محصولات تیونینگ و شرکت‌های لوازم یدکی را جذب می‌کند. رویداد بعدی آن که ماه آینده یعنی در ژانویه برگزار می‌شود، شاهد حضور محصولات جذابی از جمله مدل مسابقه‌ای نیسان e-4ORCE 4E Formula E خواهد بود. این مدل در دسامبر ۲۰۲۲ رونمایی شده بود و قرار است که در مسابقات قهرمانی FE که در ماه مارچ در توکیو برگزار می‌شود نیز شرکت کند.

یکی از دیگر محصولات هیجان‌انگیز نیسان، مدل مفهومی X-Trail Crawler است که تا به حال، فقط یک تصویر تبلیغاتی از آن منتشر شده است. اگرچه جزییات چندانی در این تصویر قابل‌مشاهده نیست، اما از بدنه سایه‌گرفته آن می‌توان فهمید که این نسخه شامل تغییرات زیادی در بخش طراحی خارجی خود شده و می‌توان انتظار یک محصول بسیار مستحکم و قدرتمند را داشت. همچنین،‌ یک نوار چراغ LED و آرچ‌های برجسته‌شده چرخ‌های عقب و جلو نیز به چشم می‌ایند. نیسان این نسخه را مجهز به یک باربند سقفی نیز کرده که این قسمت هم مجهز به چراغ‌های اختصاصی LED است.

 

       بخوانید -> آشنایی با نسل چهارم نیسان‌ایکس‌تریل محصول جدید نامی خودرو



نیسان یک نسخه مخصوص از کاروان را هم برای این نمایشگاه آماده کرده که نام کامل آن Disaster Support Mobile-Hub است. همان‌طور که از نام این محصول مشخص است، هدف آن کمک‌رسانی به مناطق فاجعه‌دیده است. یکی دیگر از محصولات نیسان که در این نمایشگاه حضورخواهد داشت، نسخه شخصی‌سازی‌شده‌ای از مدل روکس است که با همکاری شرکت فشن ژاپنی یعنی Beams طراحی و تولید شده است. این خودرو در کنار نسخه مخصوصی از نیسان مارچ که به شکلی اختصاصی برای یک آشپز نان و شیرینی طراحی شده، به نمایش گذاشته خواهد شد.

شرکت‌کنندگان این رویداد می‌توانند نسخه تیون‌شده‌ای از مدل‌های X-Trail و Serena را در غرفه شرکت Autech مشاهده کنند. هر دو مدل دچار تغییرات خارجی و داخلی گسترده‌ای شده‌اند و یکی از جذابیت‌های این شرکت در نمایشگاه توکیو اتو سالن به شمار می‌روند.

نظر دهید


در همین زمینه