شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - چری لیتل آنت
شروع قیمت از ۱۰ هزار دلار

 زیرگروه New Energy از چری در ۲۸ اکتبر، دو نسخه جدید از مدل لیتل آنت الکتریکی را در چین با نام New Edition عرضه کرد. گستره قیمتی این مدل‌ها بین ۱۰ هزار و ۶۰۰ تا ۱۱ هزار و ۳۰۰ دلار است.


چری New Energy برند تحت مدیریت چری است که تمرکز آن، تولید و عرضه خودروهای تمام‌الکتریکی است. این برند در حال حاضر، مدل‌های QQ Ice Cream، Little Ant، Wujie PRO، Arrizo E و Shxuiangjia را به فروش می‌رساند.

دو نسخه جدید مدل لیتل آنت در ۷ رنگ متنوع بدنه قابل‌سفارش است. ظاهر آن نیز همچنان کوچک و دایره‌مانند است و فاصله بین محورهای آن به ۲۱۵۵۰ میلی‌متر می‌رسد.

نسخه New Edition مدل لیتل آنت از لوگوی جدید Q و فضای فشرده‌تری در جلو نسبت به نسخه Classic Edition بهره می‌برد. با وجود تغییر ظاهری در جلو، چراغ‌ها و جلوپنجره آن دست‌نخورده باقی مانده است. در عقب خودرو، لوگوی پیشین جای خود را به نام انگلیسی چری داده اما چراغ‌های عقب دایره‌ماننده حفظ شده است.

 



اتاقک لیتل آنت New Edition، طراحی مینی‌مالیستی و ساده‌ای دارد و در آن، از رنگ‌های سفید، مشکی و آبی کم‌رنگ استفاده شده است. صفحه کنترل ۱۰.۱ اینچی، فرمان ۲رنگ و یک آیینه عریض مخصوص آرایش از دیگر ویژگی‌های فضای داخلی این نسخه از لیتل آنت محسوب می‌شوند. در بخش اتصالات نیز گزینه‌های سیستم شارژ بدون سیم، بلوتوث، ریموت کنترل و اتصال به برنامه WeChat دیده می‌شوند.

نسخه استاندارد مدل لیتل آنت New Edition مجهز به یک موتور ۳۶ کیلوواتی و گشتاور ۹۵ نیوتن‌متر است. گزینه‌های متنوعی برای باتری‌های خودرو وجود دارند که توان مسافتی آن را بین ۲۵۱ تا ۳۰۱ کیلومتر می‌رسانند.

نسخه High-End مجهز به موتور قوی‌تری است که می‌تواند قدرت ۵۶ کیلووات و گشتاور ۱۵۰ نیوتن‌متر را تولید کند. باتری ۴۰.۳ کیلووات بر ساعتی خودرو نیز می‌تواند مسافت تا ۴۰۸ کیلومتر را بپیماید.

حداکثر سرعت لیتل آنت New Edition، ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. همچنین، چهار حالت رانندگی متنوع (نرمال، اکو، اسپرت وEpedal) وجود دارد که راننده می‌تواند بر اساس شرایط مختلف، یکی از آن‌ها را انتخاب کند. تمام نسخه‌ها از شارژ سریع DC بهره می‌برند که در این حالت، می‌توان ۸۰ درصد از باتری را در ۴۰ دقیقه شارژ کرد.

نظر دهید


در همین زمینه