شبکه‌های اجتماعی

تاریخ و زمان رونمایی آریزو 5 توربو جدید اعلام شد
اتومبیل فارسی - آریزو 5 توربو جدید

آریزو 5 توربو جدید در یک قدمی بازار

 

محصول جدید شرکت مدیران خودرو، آریزو 5 توربو جدید که حتی قبل از عرضه نیز با استقبال اصحاب رسانه و مشتریان مواجه گردید، سوم آبان ماه ساعت 12 ظهر به صورت آنلاین رونمایی می‌شود. این رونمایی آنلاین از طریق وب‌سایت رسمی آن شرکت و همچنین اکانت رسمی اینستاگرام شرکت مدیران خودرو قابل مشاهده است.


خودرو آریزو 5 جدید، نسل سوم خودرو آریزو 5 است که با طراحی بدنه اسپرت با جلو پنجره طرح کهکشانی و رینگ‌های اسپرت با طرح جدید عرضه می گردد. از تغییرات فنی می توان به ارتقاء گیربکس به CVT 9 سرعته اشاره نمود که ضمن کاهش صدای داخل خودرو، شتاب بالاتر و مصرف سوخت کمتری را برای خودرو در کنار موتور پر توان 1500 سی سی توربو با 147 اسب بخار قدرت و گشتاور 210 نیوتن متر را برای آن خودرو فراهم می‌آورد.

طراحی داخل کابین کاملا به روز شده است، استفاده از متریالی با طرح چرم و فیبرکربن حال و هوای اسپرت و جوان پسند به نسل جدید آریزو 5 بخشیده است. ترکیبی از کلیدهای جدید با طرح پیانویی و دکمه‌های تاچ سیستم ایرکاندیشن علاوه بر راحتی استفاده ظاهری مدرن را در کنار خروجی افقی خطی سیستم ایرکاندیشن برای خودرو ایجاد کرده است.


استفاده از فرمان برقی با طراحی جدید، ترمز دستی برقی و اتوهلد ضمن بهبود سطح آپشن‌های رفاهی خودرو، رانندگی امن و راحتی را برای مالک خودرو به ارمغان می آورد. در نهایت ترکیب نمایشگر 8 اینچی جدید که مجهز به GPS نیز هست، علاوه بر راحتی در استفاده در مقایسه با نسلهای قبل، امکان کنترل سیستم ایرکاندیشن و مشاهده تصاویر گوشی تلفن همراه بر روی نمایشگر خودرو را نیز امکان پذیر می‌کند.


جهت مشاهده آنلاین رونمایی خودرو آریزو 5 توربو به لینک زیر و یا صفحه رسمی اینستاگرام شرکت مدیران خودرو مراجعه فرمایید.

 

نظر دهید


در همین زمینه