شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - لوگوی جدید مزدا
مزدا به دنبال تغییر برند

 طی سال‌های اخیر خودروساز ژاپنی مزدا از سبک طراحی جوان‌پسند و اسپرت که زمانی با شعار معروف "زوم زوم" شناخته می‌شد، فاصله گرفته و به سمت خودروهای لوکس مانند شاسی‌بلند مدرن و مجهز CX-90 حرکت کرده است. اکنون به نظر می‌رسد که مزدا در حال آماده‌سازی یک لوگوی بازنگری شده برای همراهی با حرکت این برند به سمت لوکس‌گرایی است و اخیرا برای یک علامت تجاری جدید در ژاپن نیز ثبت کرده است.

 

لوگوی جدید تغییر چشمگیری از نشان فعلی مزدا ندارد و شکل کلی حرف "M" آن را حفظ کرده است. با این حال، حلقه بیرونی اکنون گردتر از ظاهر مربع شکل لوگوی فعلی است، در حالی که بال‌هایی که شکل "M" را در داخل تشکیل می‌دهند، زاویه‌دارتر و شکسته هستند. همچنین لوگوی جدید ظاهر سه‌بعدی را کنار گذاشته و ظاهری تخت دارد.

لوگوی جدید مزدا را ممکن است قبلاً هم دیده باشیم. این لوگوی جدید قبلا در تصاویر منتشر شده از آراتا نیز دیده شده بود که یک کانسپت شاسی‌بلند از مزدا است و در اردیبهشت‌ماه در نمایشگاه خودروی پکن نمایش داده شد. این تغییر به اندازه‌ای کوچک بود که ما متوجه آن نشدیم، اما اکنون در مقایسه با لوگوی جدید شباهت آنها به وضوح دیده می‌شود. با این حال، ممکن است این لوگوی جدید منحصر به چین باشد، جایی که مزدا یک سرمایه‌گذاری مشترک با خودروساز چینی چانگان دارد.

 

به نظر می‌رسد که طراحی لوگوی جدید حرکتی کلیدی از مزدا در یک تغییر برند جهانی باشد و دور از انتظار نیست که این نشان جدید طی یک سال آینده روی خودروهای جدید مزدا ظاهر شود. لوگوی فعلی مزدا از سال 1997 وجود داشته است.

 

AutomobileFa Mazda Arta 14030506

نظر دهید


در همین زمینه