شبکه‌های اجتماعی

رولزرویس فانتوم Oribe به سفارش میلیارد ژاپنی ساخته شد + تصاویر
اتومبیل فارسی - روزلرویس فانتوم اوریبه

هنرنمایی جدید رولزویس با نسخه سفارشی فانتوم

 

 

یکی از شهرت‌های رولزرویس علاوه بر ساختن خودروهای مجلل و لوکس، ساخت خودروهای سفارشی به خواسته اشراف و ثروتمندان است. این شرکت در جدید سفارش خود نسخه‌ای منحصر به فرد از فانتوم را با نام Phantom Oribe تولید کرده است.

 

این اتومبیل به سفارش یوساکو مازاوا، میلیاردر و کارآفرین ژاپنی ساخته شده و در ساخت آن، رولزرویس علاوه بر همکاری با شرکت هرمس، از مجموعه سرامیک‌ و ظروف باستانی مازاوا نیز الهام گرفته است.

فانتوم Oribe دارای نمای بیرونی دو رنگ است که در شکل‌گیری آن از لعاب سبز و کرم ظروف عتیقه تقلید شده است. به طور منحصر به فردی، این خودرو از رنگ سفارشی به نام Oribe Green بهره برده است که رولزرویس این رنگ را برای استفاده در هواپیمای شخصی آقای یوساکو مازاوا نیز در دسترس قرار داده است.

 

استفاده از چرم کرم، سبز Oribe و چوب روشن در داخل کابین جلوه‌ای خاص و منحصر به فرد را به این نسخه از فانتوم بخشیده است. علاوه بر این در قسمت‌های چوبی نیز محل قرارگیری بلندگوهای سیستم صوتی با لیزر برش خورده است.

محفظه خنک کننده نوشیدنی و نقش بستن نشان اسب هرمس روی چوب به کار رفته در داشبورد را باید از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد این محصول دانست.

 

تورستن مولر-اتوئس، مدیرعامل رولزرویس در مورد این محصول گفت: «این اتومبیل نشان‌دهنده اوج هنر ما است که بیش از  سه قرن تجربه و میراث ارزشمند را گرد هم آورده است.»

 

نظر دهید