شبکه‌های اجتماعی

آیا جک و هوآوی خودروی مشترک می‌سازند؟
اتومبیل فارسی - لوگوی جک

جک به شایعات پاسخ داد


مدت زیادی از رونمایی اولین خودروی هوآوی در چین نمی گذرد و حالا شایعاتی مطرح شده که هوآوی قصد دارد با همکاری جک به تولید خودرو بپردازد. صبح امروز رسانه‌های اقتصادی چینی برای تایید این موضوع با خودروسازی جک تماسی برقرار کرده‌اند و با این پاسخ از سوی کارکنان جک مواجه شده‌اند: « در حال حاضر نه. هوآوی اکنون یکی از تامین‌کننده‌های ما در بخش تکنولوژی است. برخی محصولات ما پیش از این به تکنولوژی‌های هوآوی مجهز شده و پیش از بین دو مجموعه همکاری‌هایی وجود داشته است.»


با این وجود کارکنان جک در خصوص احتمال ساخت خودروی مشترک در آینده اعلام کرده‌اند: « احتمال رخ دادن این همکاری در آینده منتفی نیست، زیرا رابطه بین هوآوی و جک همواره مثبت بوده و دو طرف روابط دوستانه‌ای در این همکاری داشته اند. نوع این همکاری هنوز مشخص نیست و شکل‌های متفاوت همکاری بین جک و هوآوی در آینده قابل بررسی است.»


هوآوی به تازگی اولین خودروی خود به نام AITO M5 را با همکاری شرکت Seres معرفی کرده است. سیستم‌های محرک الکتریکی و همچنین کابین هوشمند این خودرو توسط هوآوی طراحس شده است. حتی طراحان صنعتی هوآوی به طور جدی در این پروژه درگیر بوده‌اند.

 

نظر دهید


در همین زمینه