شبکه‌های اجتماعی

با 10 ویژگی شگفت‌انگیز لندروور دیفندر 2020 آشنا شوید

مدرن، اصیل و نوستالژیک

لندروور دیفندر از سال 1983 میلادی با طراحی اصیل و نوستالژیک که تقریبا در تمامی مدل‌های خود المان‌های خاصی را در طراحی حفظ کرده بود تولید شده است. اتاق جعبه‌ای شکل، امکانات رفاهی اندک اما کاربردی، قابلیت‌های خارج جاده‌ای کم نقص و مجموعه پیشرانه، جعبه‌دنده و دیفرانسیل با مهندسی دقیق و حساب شده از ویزگی‌های دیفندر بوده است.


تولید دیفندر تا سال 2016 نیز ادامه داشت و آخرین به روزرسانی و تغییرات در این مدل ماندگار در سال 2012 صورت گرفت که از جمله مهم‌ترین تغییرات صورت گرفته در آن می‌توان به استفاده از پیشرانه جدید ZSD-422 اشاره کرد. آخرین دستگاه از این مدل نیز در ساعت 9:22 روز جمعه 29 ژانویه 2016 از خط تولید خارج شد.
در زمان توقف تولید دیفندر، بی‌بی‌سی در گزارشی اعلام کرد که جانشین آن در سال 2018 یا 2019 میلادی از راه خواهد رسید و حال در نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2019 نسل جدید دیفندر به نمایش درآمده است. این مدل با طراحی شگفت‌انگیز در عین همگام شدن با دانش روز طراحی و طراحی مدرن امروزه، هنوز هم بسیاری از المان‌های ماندگار و اصیل که لندروور با آن شناخته می‌شد را همراه دارد و شاید همین ویژگی سبب ایجاد طرحی دلنشین و دوست داشتنی شده باشد.
نسل جدید در دو مدل سه در ( دیفندر 90) و پنج در (دیفندر 110)  با دو پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری با توانایی تولید 296 اسب‌‌بخار قدرت و یک نمونه 6 سیلندر 3 لیتری با توانایی تولید 394 اسب‌بخار قدرت راهی بازار خواهد شد. بدون شک این قدرت پیشرانه در کنار جعبه‌دنده و دیفرانسیل قدرتمند دیفندر، نوید قابلت‌های خارج جاده‌ای بی مثالی را برای نسل جدید دیفندر می‌دهد.

 

تصاویر نسخه 3 در ( دیفندر 90)

 

تصاویر نسخه 5 در ( دیفندر 110)


ویژگی‌های جذاب و دوست داشتنی دیفندر جدید تنها به بخش فنی ختم نخواهدشد. در این نوشتار 10 مورد از امکانات جالب و شگفت‌انگیز قابل سفارش دیفندر گردآوری شده است.

 

1-رینگ‌های استیل ساده

 

AutomobileFa Land Rover Defender 2020 Steel Wheels

لندروور دیفندر به صورت استاندارد از رینگ‌های فولادی ساده 18 اینچی استفاده کرده است. استفاده از چنین رینگ‌هایی بیش‌تر در خودروهای اقتصادی و با سطح تجهیزات پایین دیده می‌شود اما لندروور معتقد است این رینگ‌ها با شخصیت و کارایی دیفندر در مسیرهای خارج‌ جاده‌ای سازگارتر بوده و به نوعی با ظاهر جعبه‌ای شک آن نیز هم‌خوانی بیش‌تری دارد. البته مشتریان می‌توانند در زمان خرید رینگ‌های 22 اینچی اسپرت را برای دیفندر جدید سفارش دهند.

 

2-بسته ویژه رفاهی سرنشینان عقب

 

AutomobileFa Land Rover Defender 2020 Rear Seat Pack

ارزش این بسته 139 دلار اعلام شده است که شامل آویز و قلاب برای آویختن لباس‌های به پشت صندلی‌ها است. که از چروک شدن آن‌ها جلوگیری می‌کند. از این آویز می‌توان برای نگهداری لباس‌های کثیف پس از یک آفرود هیجان انگیز نیز استفاده کرد.

3-سیستم شست و شو قابل حمل

 

AutomobileFa Land Rover Defender Portable Rinse System

از آنجایی که دیفندر بیش‌تر برای محیط‌های خارج جاده‌ای ساخته شده است، احتمال کثیف شدن خودرو یا وسایل همراه در آن زیاد است. لندروور یک سیستم شست و شو پرتابل به ارزش406 دلار را برای مرتفع ساختن این مشکل پیشنهاد داده است. این سیستم شامل یک شلنگ آب است که می‌تواند جریان پرفشار آب را به طور ممتد به مدت 2 دقیقه بدون نیاز به باتری یا پمپ خارجی در اختیار مصرف کننده قرار دهد. این سامانه از فشار آب محبوس در حین پر کردن و یک پمپ دستی بهره می‌برد.

 

4-زیر آرنجی با قابلیت گرم‌کن/سردکن

 

AutomobileFa Land Rover Defender 2020 Center Armrest Cooler Warmer

این زیر آرنجی به ارزش 665 دلار در ردیف عقب قرار گرفته و قابلیت گرم یا سرد نگه داشتن نوشیدنی را نیز دارا است. ظرفیت محفظه آن 5 بطری بزرگ نوشیدنی اعلام شده است.

 

5-بسته ویژه حمل حیوانات خانگی

 

AutomobileFa Land Rover Defender 2020 Pet Packs

لندروور یک بسته ویژه حمل حیوانات خانگی شامل یک موکت مخصوص محفظه بار، یک محفظه قفس مانند با ارتفاعی تا سقف خودرو و یک ظرف آب مقاوم در برابر نشت را مجموعا به ارزش 992 دلار در نظر گرفته است. البته مشتریان می‌توانند تنها ظرف آب مقاوم در برابر نشت را به ارزش 70 دلار سفارش دهند.
لندروور همچنین بسته‌های دیگری را برای حمل حیوانات خانگی از جمله سطح شیبدار تاشو برای انتقال راحت تر حیوان در نظر گرفته است.

 

6-سایه‌بان بادی ضد آب

 

AutomobileFa Land Rover Defender 2020 Inflatable Waterproof Awning

لندروور برای کمپ‌ها و سفرهای خانوادگی یک سایه‌بان بادی ضد آب در نظر گرفته است که مانند یک چادر عمل کرده و در قسمت خارجی و انتهای دیفندر نصب می‌شود. قیمت این چادر 760 دلار است.

 

7-صندلی نیمکت مانند برای ردیف جلو

 

AutomobileFa Land Rover Defender 2020 Front Bench Seat

این صندلی بسیار شبیه به نیمکت است قابلیت حمل 6 سرنشین ( 3 سرنشین در ردیف جلو، 3سرنشین در ردیف عقب) بدون نیاز به ردیف سوم صندلی‌ها را فراهم می‌کند. این آپشن 900 دلار قیمت دارد و این در حالتی است که برای چیدمان 2+5 صندلی‌های ( 2صندلی در جلو، 3 صندلی در ردیف دوم و 2 صندلی در ردیف سوم) 1200 دلار باید پرداخت.

 

8-کمپرسور هوا

 

AutomobileFa Land Rover Defender 2020 Air Compressor

از این کمپرسور هوا می‌توان برای باد کردن تایرهای دوچرخه، سایر وسایل بادی و حتی سایه‌بان بادی ضد آب که پیش‌تر به ان اشاره شد استفاده کرد. این کمپرسور توانایی تولید psi 60 فشار و جریان هوای 7.39 گالن در دقیقه را تامین کند و سفارش آن برای مالک در حدود 974 هزینه در بر دارد.


9-پلاک‌های نورانی رکاب

 

AutomobileFa Land Rover Defender 2020 personalized TreadPlate

مالک دیفندر می‌تواند با پرداخت هزینه 1169 دلاری نسبت به سفارش پلاک‌هایی که دارای نور پس زمینه هستند در رکاب‌های دیفندر اقدام کند. این آپشن معمولا در خودروهای بسیار لوکس و اشرافی دیده می‌شود. مالک می‌توان نام خود یا هر نشان و نوشته‌ای که بخواهد را برای حک روی این پلاک‌ها سفارش دهد.

 

10-اکسپلورر پک

 

AutomobileFa Land Rover Defender 2020 Explorer Pack

این بسته 4286 دلار قیمت داشته و شامل گل پخش‌کن‌های عقب و جلو، کاپوت مشکی رنگ، کاور برای زاپاس، محافظ لبه‌های گلگیر (ویل آرچ)، روف رک جدید و ... خواهد بود که برای مصارف خارج جاده‌ای بسیار کاربردی است.

نظر دهید


در همین زمینه