شبکه‌های اجتماعی

تکمیل ظرفیت فروش هامر در ده دقیقه

تقاضای بالا GMC را شوکه کرد

روز گذشته GMC هامر الکتریکی به صورت رسمی معرفی و فروش اینترنتی نسخه 1 آن آغاز شد. بیش‌تر واکنش‌ها به بازگشت هامر مثبت و و تقاضای زیادی برای خرید آن ایجاد شد.


GMC در یک نشست خبری اعلام کرده، ظرفیت فروش هامر الکتریکی ادیشن 1 تنها در ده دقیقه کامل شده است. این در حالی است که قیمت این خودرو از 112.595 دلار آغاز می‌شود.
اگرچه این یک دستاورد برای GMC به شمار می‌رود، اما این شرکت از اعلام این که چند دستگاه از هامر الکتریکی را فروخته خودداری کرده است. با این حال حتی اگر تعدادی از خریداران هامر الکتریکی از خرید آن منصرف شوند، این شرکت یک لیست رزرو هزار نفری از مشتریانی که متقاضی خرید این خودرو هستند، دارد.


مسئولان GMC اعلام کرده‌اند استقبال و واکنش‌ها بسیار بیشتر از انتظار آن‌ها بوده و به این موضوع اشاره کرده‌اند که روز گذشته عبارت «Hummer EV» یکی از کلیدواژه‌هایی بوده که بیشترین جست و جو را در گوگل داشته است. این موضوع بدون شک تحت تاثیر فشارهای بازاریابی پخش تیزرهای تلویزیونی است که هنگام پخش مسابقات قهرمانی بیس‌بال و سریال «The Voice» منتشر شده است.


در حالی که اکنون همه جا صحبت از هامر الکتریکی ادیشن 1 است، GMC اعلام کرده نسخه دیگر این خودرو با نام هامر الکتریکی 3X در پاییز سال 2022 عرضه می‌شود. این نسخه از ادیشن 1 بسیار مقرون به صرفه‌تر است، اما از سوی دیگر توان خروجی آن نیز به 800 اسب بخار کاهش یافته است. علاوه بر این میزان پیمایش آن نیز با کاهش 80 کیلومتری به رقمی حدود 483 کیلومتر رسیده است.
هامر الکتریکی اواخر سال آینده وارد نمایندگی‌های GMC می‌شود و بدون تردید این شرکت را وارد قلمرویی جدید خواهد کرد تا مشتری‌های جدیدی را به خود جذب کند.

نظر دهید


در همین زمینه