شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - سایبر هامر
نسخه الکتریکی شده‌ هامر H1

شرکت North American Electric Vehicles (NAEV) با معرفی نسخه الکتریکی شده‌ هامر H1 تحت عنوان "Cyber-Hummer Executive Edition"، نگاه‌ها را به خود جلب کرده است.

 

مشخصات فنی و ظاهری هامر الکتریکی

هامر الکتریکی با بدنه تمام آلومینیومی و رینگ‌های ۲۰ اینچی با لاستیک‌های ۳۷ اینچی چند منظوره، از نظر ظاهری قدرتمند به نظر می‌رسد. جزئیات مربوط به تغییرات ظاهری محدود است، اما به نظر می‌رسد چراغ‌های جلوی LED، چراغ‌های کمکی و سپر جلوی جدید با قلاب‌های یدک‌کش از جمله این تغییرات باشند. فضای داخلی Cyber-Hummer Executive Edition با تمرکز بر عملکرد طراحی شده است. در این بخش فرمان Momo و نمایشگر لمسی ۱۵.۱ اینچی به چشم می‌خورد.

NAEV همچنین استفاده از سیستم صوتی پیشرفته و صندلی های چرمی برای ۶ نفر را وعده داده است. قوای محرکه این هامر الکتریکی از نوع دو موتوره چهار چرخ متحرک با قدرت خیره‌کننده ۱۰۰۰ اسب بخار است. NAEV ادعا می‌کند این نیروی عظیم باعث می‌شود Cyber-Hummer تنها در ۲.۵ ثانیه از به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. بسته باتری این خودرو از نوع "Level 3 Tesla" اعلام شده که برد حرکتی تا ۴۸۳ کیلومتر را تأمین می‌کند.

سایبر هامر از فناوری‌های شارژ NACS و CCS پشتیبانی کرده و به سیستم ترمز احیاکننده‌ی ساخت تسلا مجهز است. سیستم تعلیق مستقل و قابل تنظیم به همراه ۳۸۱ میلی‌متر ارتفاع از سطح زمین و سیستم کنترل کشش مناسب برای مسیرهای خارج از جاده، از دیگر ویژگی‌های فنی قابل توجه این خودرو هستند.

 

زمان عرضه و قیمت هامر الکتریکی

قرار است تولید محدود Cyber-Hummer Executive Edition از تابستان امسال با قیمت 139 هزار و 900 دلار آغاز شود. بنابر شنیده‌ها NAEV تصمیم دارد نسخه‌های ارزان‌تر این هامر الکتریکی را هم عرضه کند. مشخصات فنی این نسخه‌ها کمی با نسخه اصلی سایبر هامر متفاوت و در بازه قیمتی 98 هزار و 900 تا 119 هزار و 900 دلار خواهد بود. در مطالب بعدی مرتبط با هامر الکتریکی می‌توابید بیشتر با این نسخه‌ها آشنا شوید.

 

AutomobileFa cyberHummer 2 14030412

نظر دهید


در همین زمینه