شبکه‌های اجتماعی

ادامه انصرف‌ها از ژنو

فورد به دنبال رویدادی اختصاصی است

 فورد نیز مانند ولوو شرکت در نمایشگاه ژنو 2019 را رد خواهد کرد. بر اساس گزارشی  از وب‌سایت اتوموتیو نیوز، این موضوع مطرح می‌شود که برنامه فورد برای رونمایی از محصولات جدیدش قابل تطبیق با زمان‌بندی نمایشگاه ژنو نیست و این شرکت به جای شرکت در نمایشگاه خودروی ژنو، قصد برگزاری رویداد اختصاصی خود را دارد.

این شرکت قصد دارد تا یک رویداد دیگر با عنوان "فراتر برو" (Go Further)  در بهار 2019 برگزار کند تا در آن محصول جدید خود را که از آن نامی نبرده است، رونمایی کند و همچنین جزئیات بیشتری را در مورد استراتژی محصولات الکتریکی و هیبریدی منتشر کند. گفته می‌شود که فورد از اولین محصول هیبریدی ملایم خود و نسخه پلاگ‌این هیبریدی ون مسافربری ترانزیت رونمایی خواهد کرد.
محل برگزاری این رویداد هنوز مشخص نیست، اما با توجه به گفته‌های سخنگوی فورد هر کدام از کشورهای اروپایی که استقبال بیشتری از خودروهای الکتریکی کنند، می‌توانند محل برگزاری این رویداد باشند مانند نروژ یا هلند. این رویداد با فاصله کوتاهی بعد از نمایشگاه ژنو در ماه مارس آینده برگزار خواهد شد. فورد معتقد است که با ایجاد این تاخیر در رونمایی، پوشش خبری بهتری ایجاد می‌شود در حالی که احتمالا هزینه کم‌تری نیز در پی خواهد داشت.
فورد مدل جدید فوکوس را برای اولین بار در فستیوال گودوود به نمایش خواهد گذاشت.این جشنواره که در بریتانیا برگزار می‌شود، یکی از مهم‌ترین رویدادهای خودرویی برای این بازار محسوب می‌شود. از این رو بریتانیا که بزرگ‌ترین بازار اروپایی برای فورد تلقی می‌شود، مورد توجه ویژه‌ای از سوی این شرکت قرار گرفته و فورد سرمایه‌گذاری قابل توجهی برای مخاطبان خود در این بازار انجام می‌دهد.

نظر دهید


در همین زمینه