شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - شورولت کامارو
پایان راه کامارو با Collector’s Edition

 

شورولت مدل کامارو را تا پایان سال 2024 تولید خواهد کرد و پس از آن این نمونه برای همیشه از خط تولید کنار می‌رود. به همین منظور این خودروساز، نسل ششم را با نسخه و رنگ ویژه Collector’s Edition به پایان می‌رساند. این نمونه در تریم‌های LT/RS, LT1, SS, ZL1 تولید خواهد شد.


همانطور که گفته شد، رنگ بدنه برای وجه تمایز بیشتر با نسخه‌های استاندارد مشکی و موسوم به Panther Black Matte است که اولین رنگ مات کارخانه‌ای کامارو از ابتدا تا به الان محسوب می‌شود. از نظر بصری شورولت کامارو به غیر از رنگ بدنه؛ با داشتن اسپلیتر جلو و بال عقب که متعلق به ZL1 و 1LE coupe است، کلیپرهای ترمز قرمز رنگ و خط طولی مشکی متالیک قابل شناسایی خواهد بود.


برخی جزئیات نسخه  شورولت کامارو کالکتور ادیشن برای تریم‌های LT/RS, LT1, SS با دیگر تریم‌ها متفاوت است. به طور مثال رنگ بدنه این تریم‌ها Panther Black Metallic Tintcoat با خط مشکی ساتن هستند و از رینگ‌های 20 اینچ بهره می‌برند. نقطه مشترک این تریم‌ها با تریم بالا وجود اسپلیتر و بال عقب به حساب می‌آید.


بر روی تمام نسخه‌های  شورولت کامارو از بج‌های مختلف که اشاره به پلنگ دارد استفاده شده که نمونه آن را می‌توان بر روی جلو پنجره مشاهده کرد. در این قسمت حرف R را با یک پلنگ ترکیب کرده‌اند و یا در کابین این نشان بر روی فرمان نیز دیده می‌شود. تریم داخلی تمام تریم‌ها مشکی و موکت‌های کف از نوع ویژه هستند.

 


افرادی که ZL1 Collector’s Edition را خریداری می‌کنند، همراه با خودرو یک ساعت Canfield Sport 44mm نیز هدیه دریافت خواهند کرد. بر روی این ساعت شماره سریالی وجود دارد که با فرمان خودرو  شورولت کامارو هماهنگ شده است. بر روی ساعت نشان کامارو و بر روی بند آن نشان پلنگ حک شده تا آن را ویژه‌تر جلوه دهد. تمام افرادی که این خودرو را خریداری می‌کنند، کیت خوش‌آمد گویی هدیه خواهند گرفت.


شورولت از 15 ژوئن سفارشات این مدل را دریافت می‌کند و به احتمال زیاد از اواخر تابستان در دسترس قرار می‌گیرد. ارزان‌ترین تریم 1LT محسوب می‌شود که با احتساب نسخه کوپه و هزینه حمل آن، 39.440 دلار قیمت دارد. گران قیمت‌ترین تریم  شورولت کامارو نیز ZL1 با قیمت پایه 88.690 دلار است. تنها 350 دستگاه از این خودرو ساخته خواهد شد.
 

نظر دهید


در همین زمینه