شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - مدل مفهومی چری iCAR-GT
نسخه تولیدی یک مدل مفهومی


چری برای ثبت حقوق تجاری مدل جدید خود که فعلا با کد iCAR 01 شناخته می‌شود، طرح‌هایی از این مدل را در اختیار مقامات مربوطه قرار داده و اکنون، این تصاویر راه خود را به اینترنت باز کرده‌اند. این مدل را می‌توان نسخه تولیدی مبتنی بر مدل مفهومی iCAR-GT دانست که پیش از این در نمایشگاه شانگهای رونمایی شده بود. البته تفاوت‌های محسوسی بین این نسخه با مدل مفهومی دیده می‌شود. متمایزترین آن‌ها نیز تغییر ساختار ۲ دره در مدل مفهومی به طراحی رایج‌تر ۴ دره در نسخه تولیدی است.

طراحی جلو همانند مدل مفهومی است. چراغ‌های روشنایی روز Tمانند در هر دو سمت دیده می‌شوند و زیر آن‌ها، یک بال بزرگ قرار دارد. علاوه بر این، به جا لوگوی i در مدل پیشین iCAR 0، اکنون شاهد به کار گرفته شدن یک لوگوی جدید با حروف Ti هستیم. این حرف نماینده عنصر تیتانیوم در جدول عناصر است. گفته شده که احتمال تولید مجموعه‌ای از مدل‌ها و نسخه‌های مختلف چری iCAR در آینده وجود دارد.

 



اگرچه مدل iCAR Ti 01 به بدنه ۴ دره روی آورده است، اما همچنان می‌توان خطوط طراحی روان و سیال سقف و کناره‌های مدل مفهومی را در آن مشاهده کرد. دستگیره‌های پنهان در، آیینه‌های عقب الکترونیکی، سیستم لیدار و چرخ‌های با مقاومت باد پایین از دیگر ویژگی‌های خودرو محسوب می‌شوند. در عقب خودرو نیز همانند طراحی جلوی آن، چراغ‌های Tشکل وجود دارند.

با وجود لو رفتن تصاویر مربوط به ثبت حق تجاری این مدل، چری هنوز عکس‌العملی به آن‌ها نشان نداده است. همچنان درباره فضای داخلی و مشخصات فنی این مدل اطلاعاتی در دست نداریم و باید منتظر انتشار جزییات رسمی از سوی چری در آینده نزدیک باشیم.

نظر دهید


در همین زمینه