شبکه‌های اجتماعی

رونمایی از پیکج میدنایت ادیشن برای نیسان مورانو
Automobile Farsi - 2022 Nissan Murano Midnight Edition

آماده گذار به نسلی نو در نیسان مورانو

 

 

نیسان مورانو در سال‌های گذشته به خوبی ارتقا یافته و به خوبی مسیر خود را می‌پیماید، جدیدترین تغییرات در نیسان مورانو مربوط به سال 2019 است که فیس‌لیفت تازه‌ای برای این کراس‌اوور محبوب ارائه شد اما در اصل نیسان استخوان‌بندی مورانو ارائه شده در سال 2014 را همچنان برای این کراس‌اوور حفظ کرده است. بنابراین به نظر می‌رسد فصل تغییرات جدید در نیسان مورانو رسیده و باید منتظر یک مراسم جدید و مورانو جدید باشیم.

 

نسخه‌ای که خودروسازی نیسان برای مورانو نوشته است، ارائه نیسان مورانو میدنایت (Midnight) ادیشن برای سال 2022 است. انتظار این است وقتی حرف نیمه شب (میدنایت) است انواع بسته‌های سیاه رنگ و تاریک به اتومبیل افزوده شود؛ نیسان با اضافه کردن جلوپنجره V-Motion کار را آغاز می‌کند. در این نسخه باید انتظار تغییر رنگ هر نقطه متضادی را داشته باشیم، همه حلقه‌ها، قسمت‌های کرومی نیز به رنگ سیاه تغییر رنگ داده یا از سیاه مات‌تری استفاده شده است. علاوه بر این مورانو در این نسخه خاص روی چرخ‌های 20 اینچی سوار شده و اساسا نمی‌توان نسخه ویژه‌ای را بدون نشانه‌های خاص آن در نظر گرفت.

 

2022 nissan murano midnight edition 01

 

نیسان مورانو میدنایت ادیشن تنها با تریم داخلی SV از سوی نیسان ارائه شده و در دو نسخه دیفرانسیل جلو و تمام چرخ محرک ساخته می‌شود. تریم SV شامل صندلی‌های چرمی گرم شونده شده و عملا هرچیزی که لازم است را می‌توان در پکیج این نسخه خاص نیسان مورانو به خانه برد. قیمت نیسان مورانو میدنایت ادیشن محصول سال 2022 برای نسخه دیفرانسیل جلو 37845 دلار و برای تمام چرخ محرک 39545 دلار تعیین شده است.

 

به نظر می‌رسد در بازار ایالات متحده قیمت نیسان مورانو میدنایت ادیشن نسبت به مدل‌های سال گذشته افزایش کمی داشته و نیسان قیمت رقابتی برای نسخه ارائه کرده‌است و همچنین این خودروساز نیسان موارنو میدنایت ادیشن را برای ثبت سفارش آماده کرده‌است.

 

 

 

نظر دهید


در همین زمینه