شبکه‌های اجتماعی

2022 Chery Tiggo 9
2022 Chery Tiggo 9
پرچمدار ووهو

 

به تازگی تصاویری از یک شاسی‌ بلند بزرگ با نشان چری منتشر شده است. پیش از این که این عکس‌ها منتشر شود، این خودرو با کد T26 شناخته می‌شد اما رسانه‌های چینی به اتفاق این خودرو را چری تیگو 9 نامگذاری کردند. اطلاعات فنی این خودرو همچنان منتشر نشده و اعداد مشخصی در دسترس نیست.


از نظر اندازه، به نظر می‌رسد چری تیگو 9 به اکسید یائوگوانگ که تازه معرفی شده و طول آن به 4.8 متر میرسد، بسیار نزدیک باشد و در رده‌ای بالاتر نسبت به چری تیگو 8 قرار بگیرد. با توجه به عکس‌ها می‌توان گفت چری تیگو 9 به مراتب فضای بیش‌تری از یائوگوانگ دارد و به احتمال زیاد ردیف سوم نیز در این خودرو تعبیه خواهد شد. با توجه به عکس‌ها در چری تیگو 9، لوگو جلوپنجره نورانی و چراغ‌های جلو از نوع LED ماتریسی است و رینگ‌ها سایز 20 اینچ دارند.


با توجه به عدد منتشر شده از قوای محرکه می‌توان حدس زد که این نمونه نیز مانند اکسید یائوگوانگ از پیشرانه 2 لیتر TGDI با خروجی 261 اسب‌بخار قدرت و 400 نیوتن‌متر گشتاور استفاده کند. اگر این پیشرانه روی چری تیگو 9 قرار بگیرد احتمال اینکه با گیربکس 8 سرعته اتوماتیک آن سینک شود نیز زیاد است، اما همچنان اطلاعاتی از نوع گیربکس در دسترس نیست.


اطلاعات دقیق چری تیگو 9 به احتمال زیاد در اوایل سال 2023 و چند روز قبل از معرفی رسمی  این خودرو منتشر خواهد شد.

 

نظر دهید


در همین زمینه