شبکه‌های اجتماعی

پیکاپ مفهومی فولکس‌واگن در راه تولید

در نمایشگاه نیویورک به نمایش درآمد

در نمایشگاه اتومبیل نیویورک فولکس‌واگن برای دومین بار از مدل مفهومی تاروک رونمایی کرد.  به نظر می‌رسد این مدل یکی از اتومبیل‌های این شرکت آلمانی است که در آینده نه چندان دور به تولید انبوه خواهد رسید. فولکس‌واگن تاروک پیکاپ 4در است که در کنار دیگر اتومبیل‌های مفهومی جدید فولکس‌واگن رونمایی شده است.

پیش از این تاروک پیکاپ در نمایشگاه سائوپائولو برزیل نیز رونمایی شده و نظر بسیاری از کارشناسان را به خود جلب کرد. این اتومبیل در دسته پیکاپ‌های سبک قرار دارد و از پیشرانه 1.4 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ برخوردار است که توانایی تولید 147 اسب‌بخار را دارا است و با جعبه دنده 6سرعته اتوماتیک همراه شده است.

 

فولکس‌واگن تاروک از سیستم چهارچرخ محرک 4Motion فولکس‌واگن بهره می‌برد که در شرایط مختلف رانندگی، امکان اعمال تنظیمات ویژه و گوناگونی را در عملکرد بخش‌های فنی مختلف اتومبیل نظیر سیستم تعلیق، جعبه‌دنده، پیشرانه و ... در اختیار راننده قرار می‌دهد. فولکس‌واگن معتقد است این اتومبیل برای سفرهای آفرودی نیز مناسب است.

یکی از امکانات این پیکاپ فولکس‌واگن قابلیت اعمال سلیقه مشتری در طراحی  فضای داخلی آن است که بر اساس سفارش مشتری ساخته می‌شود. طول پیکاپ تاروک اگر کمی بیشتر از 1828 میلی‌متر بود می‌توانستیم آن را در دسته پیکاپ‌های بزرگ در نظر بگیریم.

 

نظر دهید


در همین زمینه