شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - Yiwei 3
فقط 632 میلیون تومان

 

Yiwei زیربرند الکتریکی جدید جک محسوب می‌شود که به تازگی اولین نمونه خود را با نام 3 و در سگمنت هاچ‌بک معرفی کرده است. جک در طراحی 3 از حال و هوای رترو همراه با جدیدترین فیچر‌هایی مانند دستگیره در مخفی، بدنه دو رنگ، رنگ‌هایی همچون سفید، سبز، بژ، خاکستری و بنفش استفاده کرده تا آن را جذاب‌تر از رقبا جلوه دهد. نمای رو به رو بسیار ساده و بدون از هرگونه پیچیدگی طراحی شده و خبری از چراغ‌های جداگانه نیست. چراغ‌های گرد جلو Yiwei 3 از 137 LED تشکیل شده و می‌توان آن را به مژه انسان تشبیه کرد. طراحی ساده به خوبی در نمای جانبی و عقب Yiwei 3 نیز دیده می‌شود. از نظر ابعاد این خودرو 4025 میلی‌متر طول، 1770 میلی‌متر عرض، 1560 میلی‌متر ارتفاع و 2620 میلی‌متر فاصله بین دو محور دارد.


سادگی خارجی Yiwei 3 به کابین نیز کشیده شده و تنها نکته‌ای که برای اولین بار توجه را به خود جلب می‌کند نمایشگر 15.6 و یا 12.8 اینچ سیستم اطلاعات و سرگرمی و نمایشگر دیجیتال پشت فرمان 6.2 لیتر این هاچبک است. اگر خروجی برجسته تهویه مطبوع را در دو گوشه کابین به حساب نیاوریم، هیچ طرح اغراق آمیز و خاصی در کابین Yiwei 3 دیده نمی‌شود. از نظر امکانات، این هاچبک به صورت استاندارد از دوربین 360 درجه، سیستم کمک راننده سطح 2 با بیش از 18 عملکرد مختلف و در تریم‌های بالا از کروز کنترل تطبیقی و رادار جلو بهره می‌برد.


دو قوای محرکه برای Yiwei 3 در نظر گرفته شده که نسخه کم قدرت به موتور 93 اسب‌بخار و نسخه پر قدرت نیز به موتور 134 اسب‌بخار مجهز شده است. با توجه به اینکه دو موتور تفاوت دارند، باتری‌های آن نیز متفاوت خواهد بود. گزینه اول از باتری 41 کیلووات ساعت و گزینه دوم از باتری 51.5 کیلووات ساعت استفاده می‌کند که در حالت فول شارژ در استاندارد CLTC به ترتیب 405 و 505 کیلومتر بُرد مسافت خواهد داشت. گفته می‌شود در آینده نسخه‌ای با برد مسافت 600 کیلومتر نیز به سبد محصولات اضافه خواهد شد.

 

 

نظر دهید