شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - فورد ماستنگ Mach-E
در اروپا عرضه می‌شود
 
فورد روزهای شلوغی را سپری می‌کند و در حالی که همه منتظر معرفی فورد ماستنگ جدید هستند، این شرکت شاسی بلند الکتریکی خود را با امکانات استاندارد بیشتر و تغییرات ظاهری خفیف در اروپا عرضه خواهد کرد.
 

این خودرو حالا با کروز کنترل هوشمند اتوماتیک ورژن 2 به صورت استاندارد عرضه خواهد شد. این سیستم می‌تواند سرعت خود را بر اساس محدودیت سرعتی که در سیستم نویگیشن ثبت شده و پیچ‌های پیش رو تنظیم کند. این سیستم دیتا‌های مورد نیاز را از دوربین جلو و اطلاعات سیستم ناوبری ترکیب و دریافت می‌کند.


خریداران ماستنگ Mach-E حالا می‌توانند گزینه‌های سفارشی و شخصی سازی بیشتری مانند تریم Premium در دو پیکبندی RWD و AWD داشته باشند. این تریم به ماستنگ Mach-E گزینه‌هایی مانند رینگ‌های 19 اینچ، چراغ‌های LED تطبیقی با عملکرد نوربالا خودکار، صندلی‌های برقی راننده و سرنشین و کلیپر‌های ترمز قرمز اضافه می‌کند. دو رنگ بدنه جدید Vapor Blue و Carbonized Gray و دو طرح رینگ جدید به پالت رنگی این شاسی بلند الکتریکی اضافه شده است.


فورد میزان یدک‌کشی شاسی بلند خود را افزایش داده و حالا Mach-E می‌تواند 1500 کیلوگرم را یدک بکشد که 500 کیلوگرم نسبت به قبل بیشتر شده؛ این میزان یدک کشی به دلیل استفاده از باطری 91 کیلووات بر روی هر دو مدل دیفرانسیل عقب و چهارچرخ محرک شکل گرفته است.


فورد از فروش و عملکرد شاسی بلند Mach-E در بازار اروپا بسیار راضی است. این خودرو نسبت به ماستنگ فروش 8 به یک را در سال 2022 تجربه کرده و 80 درصد مشتریان آن در اروپا به تازگی از برند‌های دیگر دست کشیده‌اند و به جمع مشتریان فورد پیوسته‌اند. فورد می‌گوید اولین شاسی بلند برقی خانواده فورد را برای جذب مشتری بیشتر بسیار وسوسه انگیز کرده است.

 

AuotmobileFa 2023 Ford Mustang Mach E Euro Spec

 

نظر دهید


در همین زمینه