شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - شک‌موتو X5000
در شانزدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان

 

شرکت آرین دیزل از جدیدترین محصول خود در شانزدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان رونمایی کرد. آرین دیزل همزمان با رونمایی از این کشنده، از جدید خود نیز رونمایی که در کنار محصولات تجاری سبک با نشان تجاری JAC توسط این شرکت به بازار ایران عرضه می‌شود.


کشنده تک محور شک‌موتو X5000 که محصول شاکمن چین است، پس از رونمایی توسط آرین دیزل در شانزدهین نمایشگاه خودرو اصفهان با استقبال خوبی از سوی مردم روبه‌رو شد، به طوری که ظرفیت فروش ویژه نمایشگاهی این خودرو ظرف مدت 5 دقیقه ابتدایی فروش، تکمیل شد.


مجتبی ضیایی، مدیر بازاریابی شرکت آرین دیزل درباره دلایل استقبال از این کشنده گفت: «محصول جدید آرین دیزل چندان در بازار شناخته شده نبوده و تبلیغات گسترده‌ای در رابطه با آن انجام نشده است، با این حال در نمایشگاه با استقبال بی‌نظیری روبه‌رو شد و دلیل آن نیز امکانات و ویژگی‌های منحصربه‌فرد کشنده شک‌موتو (Shacmoto) در مقایسه با دیگر محصولات مشابه موجود در بازار است.»

 

AutomobileFa Ziayee


شک‌موتو X5000 به پیشرانه کامینز ISZ520 مجهز شده که 13 لیتر حجم دارد و از آرایش 6 سیلندر استفاده می‌کند. این پیشرانه از استاندارد عدم آلایندگی یورو 5 پشتیبانی می‌کند. حداکثر توان و گشتاور این پیشرانه به ترتیب 520 اسب بخار و 2460 نیوتن‌متر است. گیربکس اتوماتیک FAST F16JZ24 با 16 دنده به جلو و 2 دنده عقب نیز وظیفه انتقال قدرت را در شک‌موتو X5000 برعهده دارد. بهره‌مندی از گیربکس اتوماتیک سبب خواهد شد تا مشتریان دید مثبتی نسبت به شک‌موتو X5000 داشته باشند.


کامیون کشنده شک‌موتو X5000 هم اکنون به لطف موتور 520 اسب بخاری کامینز خود، قدرتمندترین کشنده در بازار ایران محسوب‌ می‌شود.


مجتبی ضیایی همچنین درباره قیمت کشنده تک محور شک‌موتو X5000 به اتومبیل فارسی گفت: «در این طرح فروش این خودرو با قیمت علی‌الحساب 3 میلیارد و 480 میلیون تومان عرضه شد که در مقایسه با قیمت و امکانات سایر رقبا، قیمت مناسب و امکانات زیاد برگ برنده X5000 در بازار محسوب می‌شود.»


مدیر بازاریابی شرکت آرین دیزل در ادامه با اشاره به توسعه شبکه فروش این شرکت اظهار داشت: «شرکت آرین دیزل نمایندگی محصولات شک‌موتو و جک را در ایران دارد و در حال حاضر با 22 نمایندگی در اکثر استان‌‌های کشور فعالیت می‌کند. طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است تا پایان سال پنج نمایندگی‌ جدید به مجموعه آرین دیزل اضافه شود.»


شرکت آرین دیزل اعلام کرد قصد دارد تا پایان سال دو محصول دیگر را با برند شک‌موتو در بازار ایران عرضه کند. کامیون کمپرسی شک‌موتو و کامین باری جفت محور شک‌موتو، دو محصولی هستند که تا پایان سال سبد محصولات آرین دیزل را تکمیل‌تر می‌کنند. همچنین برنامه‌هایی برای سال آینده برای توسعه محصولات این برند در ایران برنامه‌ریزی شده است.

 

نظر دهید


در همین زمینه