شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - تحویل اولین سری از کشنده‌های دوو در ایران
از سوی شرکت کاسپین خودرو

 

شرکت کاسپین خودرو اولین کشنده دوو را به مشتری خود تحویل داد.


این شرکت اولین طرح فروش خود را در خردادماه سال جاری اعلام کرده بود که بر اساس آن کشنده 44 تن تک محور دوو با مدل 1402 و قیمت نهایی 6 میلیارد و 616 میلیون تومان عرضه شده بود.


در این طرح مشتریان با پرداخت مجموعا 4 میلیارد و 616 میلیون تومان پیش پرداخت و 2 میلیارد تومان به صورت لیزینگ 12 ماهه می‌توانستند نسبت به خریداری این کشنده اقدام کنند.


کشنده دوو عرضه شده توسط کاسپین خودرو از زمان تحویل به مدت 2 سال و یا حداکثر 200 هزار کیلومتر دارای گارانتی است.


کشنده 44 تن دوو دارای یک موتور 6 سیلندر خطی 11 لیتری توربو شارژ است که توانایی تولید 440 اسب بخار قدرت در دور 1900 و بیشینه گشتاور 2108 نیوتن متر در دور 1200 را داراست. این موتور ساخت دوسان کره جنوبی است و به یک جعبه دنده اتوماتیک 12 سرعته ساخت ZF آلمان مجهز است.


از دیگر ویژگی‌های کشنده 44 تن تک محور دوو می‌توان به سیستم تعلیق جلو پارابولیک به همراه میله متعادل کننده و تعلیق بادی شناور مجهز به 4 بالن و تنظیم ارتفاع در محور عقب اشاره کرد. بیشینه سرعت این کشنده بر اساس اعلام رسمی شرکت کاسپین خودرو 125 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.


لازم به ذکر است که بیشینه جرم ناخالص کشنده 44 تن تک محور دوو نیز 44 هزار کیلوگرم و ظرفیت باک‌های آلومینیومی سوخت نیز مجموعا 800 لیتر اعلام شده است.


از دیگر ویژگی‌ها و تجهیزات کشنده تک محور دوو می‌توان به سیستم حمل کالای خطرناک (ADR)، سیستم هشدار انحراف از مسیر (LDWS)، یخچال، کولر درجا، بخاری درجا، سیستم چندرسانه‌ای به همراه نمایشگر، سیستم تهویه مطبوع، دو تخت‌خواب مجهز به گرمکن، صندلی بادی راننده، سنسور نور، سانروف برقی، آینه‌های جانبی مجهز به گرمکن، سیستم هشدار برخورد از جلو، سیستم هشداردهنده دنده عقب، سیستم کنترل شروع حرکت خودرو در سربالایی، کروز کنترل، چراغ‌های روشنایی در روز، قفل دیفرانسیل، سیستم کمکی استارت بیرون از کابین، پاور ویندو و ... اشاره کرد.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه