باتری جدید جیلی می‌تواند یک میلیون کیلومتر بپیماید
جمعه, 06 مهر 1403
شاهین قربانعلی نیا
با ۳۵۰۰ بار شارژ کامل
لوکسید R7 با فناوری پیشرفته هوش مصنوعی هوآوی معرفی شد
پنج شنبه, 05 مهر 1403
شاهین قربانعلی نیا
همکاری مشترک چری و هوآوی
بایک بیجینگ X7 توسط دیار خودرو رونمایی شد
چهارشنبه, 04 مهر 1403
تحریریه اتومبیل فارسی
تیارا پرایم به دیار رفت
هیولای آفرودی رضوانی انتقام ارتقای کابین دریافت می‌کند
سه شنبه, 03 مهر 1403
شاهین قربانعلی نیا
جت شخصی روی زمین
نسل جدید تویوتا راو 4 در ایران رونمایی شد
یکشنبه, 01 مهر 1403
شاهین قربانعلی نیا
عرضه توسط شرکت نامی خودرو
Previous Next Play Pause
1 2 3 4 5

یادداشت

  • تکرار یک اشتباه 70 ساله این بار در بازار ایران

    خانم‌های صورتی پسند کجا هستند؟
      "خانم‌های صورتی پسند کجا هستند؟"، عنوان روایتی است که "مت هیگ" از شکست یک ایده، در کتاب “Brand Failure” خود آورده است. این عنوان در واقع برای شکست افتضاح ایده داج لافم...
    نویسنده: محمدعلی ملاعبداللهی

جدیدترین اخبار و مطالب

مشاهده بیشتر ...
اتومبیل فارسی - ونوسیا V-online
مکث موتور اعلام کرد

 مکث موتور، عرضه کننده خودروهای ونوسیا در ایران، شرایط فروش و جزئیات تحویل دو مدل ونوسیا STAR و ونوسیا V-online را برای متقاضیان یکپارچه اعلام کرده است.

برای مدل ونوسیا وی آنلاین قیمت مصرف کننده 2 میلیارد و 245 میلیون و 300 هزار تومان و برای مدل ونوسیا استار نیز قیمت مصرف کننده 2 میلیارد و 587 میلیون . 900 هزار تومان اعلام شده است.

قیمت های اعلام شده برای هر دو مدل خودرو قطعی بوده و تغییری نخواهند داشت. همچنین، شرکت متعهد شده است در صورت تاخیر در تحویل خودرو، جریمه ای معادل 12 درصد سالیانه را به خریدار پرداخت نماید.

مکث موتور دو گزینه پرداخت را برای متقاضیان در نظر گرفته است. در گزینه اول، خریداران می توانند کل مبلغ را در زمان ثبت نام پرداخت کرده و خودرو را ظرف 30 روز کاری تحویل بگیرند. در گزینه دوم، امکان پرداخت 50 درصد مبلغ در زمان ثبت نام و تحویل خودرو ظرف 90 روز کاری فراهم شده است.

خودروی ونوسیا استار در رنگ‌های سفید و آبی و خودروی ونوسیا V-online در رنگ‌های سفید، مشکی و طوسی عرضه خواهد شد. 

در این نوبت از عرضه خودروهای وارداتی، برای متقاضیان جدید نیز این فرصت فراهم شده که با تعریف حساب وکالتی و مسدود کردن وجه ۵۰۰ میلیون تومانی در این حساب، انتخاب خودروی وارداتی داشته باشند. امکان تعریف حساب وکالتی از روز دوشنبه 18 تیرماه آغاز شده و مشتریان تا ساعت ۱۲ روز شنبه ۲۳ تیرماه برای این منظور و بلوکه کردن وجه ۵٠٠ میلیون تومانی در این حساب فرصت خواهند داشت.  

 

شرایط فروش ونوسیا استار

AutomobileFa Venucia Star sale 14030420

 

شرایط فروش ونوسیا V-online

AutomobileFa Venucia V online sale 14030420

 

مشخصات فنی ونوسیا استار

کراس‌اوور Star به عنوان پرچمدار لوکس محصولات ونوسیا، مجهز به پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ GDI به قدرت 188 اسب بخار و گشتاور 260 نیوتن‌متر است که انتقال قدرت در آن توسط گیربکس 7 دنده اتوماتیک دوکلاچه و به چرخ‌های جلو صورت می‌گیرد. کابین راحت و جادار استار با وجود کیفیت قابل توجه متریال داخلی، از جمله پوشش مرغوب چرم داشبورد و رودری‌ها و همچنین ارائه تجهیزات و امکانات رفاهی متعدد مانند نمایشگر لمسی 15.6 اینچی مالتی مدیا، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک 3 نقطه‌ای، تنظیم برقی صندلی‌های جلو با گرمکن و ماساژور، دوربین 360 درجه، شارژر وایرلس، نورپردازی کابین Ambientlight، کروز کنترل تطبیقی، سیستم هشدار تصادف در جلو، سیستم هشدار نقطه کور و همچنین سانروف پانورامیک، سطح بالایی از کیفیت و راحتی را در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد. طول، عرض و ارتفاع این خودرو به ترتیب برابر 4691، 1905 و 1706 میلیمتر و فاصله محوری طولی آن نیز 2756 میلیمتر است.

 

مشخصات فنی ونوسیا V-online

دیگر کراس‌اوور ونوسیا، مدل جذاب و جوان پسند V-Online یا همان Big V است که با طراحی خاص و مدرن ظاهری و داخلی، استایلی منحصربفرد و چشم نواز را به نمایش می‌گذارد. این خودرو نیز همانند استار، از نوع دیفرانسیل جلو و مجهز به پیشرانه 1.5 لیتر توربوشارژ GDI به قدرت 188 اسب بخار و گشتاور 260 نیوتن‌متر است و از گیربکس 7 دنده اتوماتیک دوکلاچه بهره می‌گیرد.


شبکه‌های اجتماعی

جدیدترین خودروهای بازار ایران

اتومبیل کلاسیک

طراحی اتومبیل

ویدیوها