شبکه‌های اجتماعی

نسخه منحصر به فرد هامر M1-R با 800 اسب بخار قدرت و 412 هزار دلار قیمت
اتومبیل فارسی - هامر H1 میل اسپک

لوکس‌ترین محصول شرکت Mil-Spec تا کنون

 

 

شرکت Mil-Spec سری جدیدی از هامرهای M1 خود را معرفی کرده است. این محصول که M1-R H1 نام دارد لوکس‌ترین محصول ساخته شده توسط این شرکت تا به امروز است.

درساخت نسخه هامر M1-R جدید هزاران ساعت تلاش مهندسی و بازسازی به کار رفته است تا نتیجه کار محصولی اغواگر و هیولایی تمام عیار باشد.  البته این نوع بازسازی دقیق و مهندسی دوباره سبب شده است تا هامر M1-R برچسب قیمتی 412000 دلاری را به خود ببیند در حالی که قیمت سری M1 این شرکت از  299،500 دلار شروع می‌شود.

 

نیروی پیشران هامر M1-R از طریق یک پیشرانه 6.8 لیتری Duramax V8 دیزلی تامین می‌شود. سری Duramax در واقع به خانواده پیشرانه‌های دیزلی جنرال موتورز اطلاق می‌شود که در خودروهای تجاری استفاده می‌شود. این پیشرانه در حدود 800 اسب بخار قدرت 1627 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. Mil-Spec همچنین سیستم تعلیق مسابقه‌ای Rod Hall، ترمزهایی با 6 پیستون و دیفرانسیل با قفل بادی را برای این محصول جدید خود در نظر گرفته است.

 

کابین  هامر M1-R نیز کاملاً سفارشی ساخته شده است. علاوه بر کنسول مرکزی بازطراحی شده، تمام تریم‌های پلاستیکی با قطعات فلزی جایگزین شده‌اند. دکمه‌های الکترونیکی انتخاب حالت جعبه‌دنده، ترمز پارک برقی، سیستم تهویه مطبوع با تنظیم دوگانه، بازطراحی تمام کلیدها و استفاده از کلیدهای آلومینیومی از دیگر تجهیزاتی است که توسط شرکت Mil-Spec به این محصول اضافه شده است. 

 

نمای خارجی اولین دستگاه از هامر Mil-Spec ساخته شده توسط M1-R به رنگ زرد روشن با الهام گرفتن از رنگ زرد نسخه کامپتیشن هامر H1 نقاشی شده و در داخل کابین نیز از چرم ناپا استفاده شده است.

 

نظر دهید


در همین زمینه