شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - رولزرویس گوست بلک بج با تیونینگ Spofec
تقویت پیشرانه 12 سیلندر 6.8 لیتر

 

رولزرویس در سال 2020 طراحی گوست را دگرگون کرد و سال بعد بالاترین نسخه از آن را با نام Black Badge معرفی کرد. حالا Spofec تریم بالاتر گوست را انتخاب و با ارتقا ظاهری و پیشرانه آن را تبدیل به شوالیه‌ای سیاه پوش کرده است.


پیشرانه 12 سیلندر 6.8 لیتر توئین توربو حالا ماژول plug-and-play N-Tronic performance اسپوفک را دریافت خواهد کرد. این ماژول نقشه‌های جدید تزریق، احتراق و بوست را دوباره از نو بارگزاری می‌کند تا خروجی آن 706 اسب‌بخار قدرت و 1002 نیوتن‌متر گشتاور است. این نسخه تقویت شده، 114 اسب‌بخار قدرت و 102 نیوتن‌متر گشتاور بیشتر نسبت به نسخه استاندارد تولید می‌کند. این ارتقا‌ها به این خودرو کمک می‌کند تا طی مدت زمان 4.3 ثانیه از حالت سکون به تندی 100 کیلومتر بر ساعت برسد. با این اوصاف بیشینه سرعت این خودرو همچنان 250 کیلومتر بر ساعت ثابت مانده است.


از نظر بصری و ایرودینامیک اسپوفک یک جلوپنجره جدید برای گوست بلک بج در نظر گرفته تا در سرعت‌های بالا هوا را بهینه‌تر از روی خود عبور دهد. این جلو پنجره همچنین هوای ورودی بهتری به رادیاتور‌ و ترمز‌ها می‌رساند.


پنل‌های راکر اسپوفک برای هر دو نسخه لانگ و شورت گوست موجود خواهد بود. دفیوزر عقب و اسپویلر لبه‌ای فیبر کربن تکمیل کننده نمای عقب هستند. سیستم اگزوز فولادی ضد زنگ در دو حالت با و بدون سر اگزوز بیرون زده بر روی این خودرو نصب می‌شود.


اسپوفک که عملا زیرمجموعه نویتک محسوب می‌شود رینگ‌های استوک را با نمونه‌های آلیاژی 22 اینچ فورج کاری شده ووسن تعویض کرده است. خریداران می‌توانند این رینگ‌ها را در 72 رنگ و پرداخت‌های متفاوت سفارش دهند.


بر روی این خودرو ماژول سیستم تعلیق CAN-Tronic اسپوفک نصب شده تا سیستم تعلیق بادی گوست را در سرعت 140 کیلومتر بر ساعت 40 میلیمتر کاهش دهد. با بالاتر رفتن سرعت خودرو ارتفاع سواری به حالت عادی بر می‌گردد.


همانطور که شایسته مالکین این خودرو است، اسپوفک کابین را بر اساس سلیقه مشتریان شخصی سازی می‌کند. این تیونر مجموعه‌ای از متریال‌ها و تزئینات داخلی را برای این خودرو در نظر گرفته است.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه