شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - ب‌ام‌و M8
1050 نیوتن متر گشتاور

 

برای سال 2022 ب‌ام‌و تنها رنگ بندی و سیستم اطلاعات و سرگرمی M8 را ارتقا داد و هیچ تغییری در پیشرانه 4.4 لیتر توئین توربو که 617 اسب‌بخار قدرت و 750 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند ایجاد نکرد. اما جی پاور برای مالکین این مدل پکیجی آماده کرده که می‌توانند از آن برای تقویت سدان اسپرت خود استفاده کنند.


جی پاور پیستون‌های فورج کاری شده جدید، دو ایرکولر جدید، توربوچارجر اپتیمایز شده و یک ECU جدید بر روی پیشرانه 8 سیلندر S63 سوار کرده تا در نهایت خروجی این پیشرانه از 614 به 900 اسب‌بخار و از 750 به 1050 نیوتن‌متر گشتاور برسد. همگام با تغییرات فنی و افزایش توان، جی پاور سیستم اگزوز را با نسخه‌ای توسعه یافته با لوله‌های کربنی و فشار برگشت کمتر تعویض کرده تا صدای دلنشین‌تر ایجاد شود.

 


برای پایداری و زیبایی بیشتر، رینگ‌ها با نمونه فورج کاری شده 21 اینچ با لاستیک 285/30 در جلو و 295/30 در عقب تعویض شده است. شاید چشمگیر‌ترین تغییر بصری این سدان اسپرت، بال ثابت بزرگ کربن عقب باشد که به داون فورس بیشتر نیز کمک می‌کند. دیگر اجزا کربن این خودرو شامل کاپوت با خروجی هوا بیشتر برای مدیریت گرما اشاره کرد.

هنوز جی پاور قیمت این پکیج را منتشر نکرده و برای افرادی که بخواهند هزینه کمتری پرداخت کنند و خروجی کمتری داشته باشند نیز یک پکیج دیگر تدارک دیده است.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه