شبکه‌های اجتماعی

تیونینگ سنگین براباس روی نسل قدیمی مرسدس بنز G-Class

براباس دوباره دست به کار شد

براباس، تیونر محبوب محصولات مرسدس‌بنز، بار دیگر به سراغ نسل قدیم G Class رفته و تیونینگ سنگینی را بر این مدل پیاده سازی کرده است که اصلاح توانایی‌های آف‌رودی خودرو را به دنبال داشته است. نسل جدید G Class معرفی شده است که از لحاظ رانندگی آن‌رود و شهری، بهتر از گذشته ظاهر می‌شود، اما اگر هنوز هم عده‌ای به دنبال آف‌رودر‌ی حرفه‌ای می‌گردند، براباس پیشنهاد جذابی بر مبنای نسل قدیم G550 4×4 دارد. G550 قدیم به اندازه کافی خوب به نظر می‌رسد اما براباس، قطعات فیبرکربنی زیادی را به خودرو اضافه کرده است. متریال سبک وزن جای مواد استاندارد بدنه را گرفته‌اند و حتی قاب لاستیک زاپاس نیز از فیبر کربن ساخته شده است.
برای رانندگی در شب، تجهیزات مختلفی همچون پروژکتور‌های LED بالای شیشه جلو و دو چراغ اضافی در بر روی سقف در قسمت عقب تعبیه شده‌اند. ریل سقفی به همراه قفسه، فضای زیادی برای قرار دادن اشیا مختلف را به وجود آورده است. برای رهایی از باتلاق‌های صحرایی هم، وینچ نصب‌شده در سپر جلو کاربرد دارد. در زیر کاپوت، موتوری از سری پیشرانه‌های 4 لیتری V8 بای‌توربو بنز آرام گرفته است که 542 اسب بخار قدرت و 800 نیوتن‌متر گشتاور دارد. یک گیربکس 7 سرعته نیز وظیفه انتقال قدرت را در این غول بیابانی بر عهده دارد. این شاسی بلند آف‌رودی، برای رسیدن به 100 کیلومتر بر ساعت، تنها به 6.7 ثانیه زمان نیاز دارد. با بالا رفتن از رکاب مرتفع این خودرو و باز کردن در‌های سنگین آن، فضایی آکنده از چرم همراه با تجهیزات صوتی و تصویری متعدد به چشم می‌خورد.
G Class Adventure Brabus در آلمان از 540,242 یورو قیمت می‌خورد در حالی که مرسدس بنز هنوز قیمت نسل جدید G را در آمریکا اعلام نکرده است. ناگفته نماند که بهای نسل قدیم G Class در آمریکا، از 225,000 دلار آغاز می‌شد.

نظر دهید


در همین زمینه