شبکه‌های اجتماعی

فروش یکساله کوییک R، ساینا و 3 محصول دیگر سایپا - بهمن ماه 1400
اتومبیل فارسی - سایپا کوییک S

با موعد تحویل تیر تا شهریور 1401

 

 

فروش فوق العاده محصولات سایپا شامل شاهین، کوییک R، کوییک S، کوییک، ساینا دنده‌ای، و سایپا وانت 151 با موتور M13 است. در این طرح موعد تحویل خودرو از تیر تا دی ماه 1401 به صورت متغییر تعیین شده است. گفتنی است قیمت نهایی و قطعی محصولات در زمان تحویل خودرو مشخص خواهد شد.

 

ثبت نام در این طرح‌های پیش‌فروش گروه خودروسازی سایپا از 8 صبح روز پنجشنبه 28 بهمن ماه 1400 به مدت 48 قابل انجام است.

 

لازم به ذکر است که با توجه به محدود بودن ظرفیت، حداکثر 1 روز کاری پس از پایان ثبت‌نام، قرعه‌کشی بین متقاضیان واجد شرایط برگزار و اسامی منتخبان اعلام خواهد گردید. همچنین متقاضیان تا پیش از انجام قرعه کشی هیچ وجهی واریز نکرده و پس از اعلام نهایی اسامی منتخبان واجد شرایط، 3 روز مهلت برای واریز پیش پرداخت به انتخاب شدگان داده خواهد شد.

 

دریافت نام کاربری و کلمه عبور قبل از ثبت‌نام در سایت فروش اینترنتی از الزامات ثبت نام بوده لذا بدیهی است در صورت عدم دریافت کد کاربری و کلمه عبور،امکان ثبت نام میسر نخواهد بود.

 

همانند سایر بخشنامه‌های فروش و بر اساس ضوابط جدید فروش خودرو، به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می گیرد. متقاضی ملزم به ارائه گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) خواهد بود و همچنین نباید دارای پلاک انتظامی فعال باشد. در صورت عدم رعایت این دو شرط ثبت نام کم لم یکن تلقی شده و متقاضی تا 3 سال از ثبت نام در طرح‌های ایران خودرو و سایپا محروم خواهد شد.

 

حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) در شرکت‌های ایران خودرو و سایپا ۴۸ ماه است و خودروی این طرح به صورت سند آزاد به مشتریان ارائه می‌شود. علاوه بر این، شماره حساب، شماره کارت و شماره شبای حسابی که مبلغ پیش‌پرداخت از آن واریز می‌شود باید به نام شخص متقاضی باشد.

 

گارانتی خودرو پس از 5 ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می‌شود و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل ۱۰۰۰ کیلومتری خودرو نیز الزامی است. در اين بخشنامه از زمان واريز وجه تا تحويل خودرو سود مشاركت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

 

AutomobileFa Sale Condition Saipa Group 28bahman1400

نظر دهید