شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - ایکو آریسان 2
از سوی ایران خودرو اعلام شد

 گروه صنعتی ایران خودرو شرایط فروش نقدی وانت آریسان ۲ دوگانه سوز را اعلام کرد. طبق این طرح فروش که از روز سه شنبه 4 اردیبهشت ماه آغاز می شود خودروهای ثبت نام شده طی مدت 90 روز کاری تحویل مشتریان خواهد شد.

 در این طرح فروش قیمت قطعی و مصوب وانت آریسان 2 از سوی ایران خودرو 413 میلیون و 908 هزار و 300 تومان اعلام شده است. در این طرح فروش، وانت آریسان 2 در رنگ‌های نقره‌ای متالیک، خاکستری متالیک، مشکی متالیک و سفید عرضه شده است.

 

AutomobileFa Arisun 14030203

 

وانت آریسان 2 مجهز به پیشرانه 4 سیلندر ۱.۸ لیتری با ۸ سوپاپ است و توانایی تولید ۹۷ اسب بخار قدرت و ۱۴۶ نیوتن مترگشتاور را دارا بوده و موفق به دریافت استاندارد آلایندگی یورو 5 نیز شده است. لازم به ذکر است که ظرفیت باک بنزین این خودرو 40 لیتر و ظرفیت مخزن گاز 75 لیتر است. در کنار این پیشرانه از جعبه‌دنده 5 سرعته دستی استفاده شده است.

در بخش تحهیزات و امکانات رفاهی و ایمنی، آریسان 2 به دو کیسه هوای ایمنی، ترمز دیسکی در محور جلو و کاسه‌ای در محور عقب، ترمز ضد قفل ABS به همراه سامانه توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD، شیشه بالابرهای برقی، سیستم صوتی به همراه بلوتوث، فرمان هیدرولیک، تهویه مطبوع دستی، سنسور پارک عقب مجهز شده است.

نظر دهید


در همین زمینه