شبکه‌های اجتماعی

فروش فوق‌العاده 4 محصول ایران خودرو ویژه فروردین ماه 1401
اتومبیل فارسی - رانا پلاس

با موعد تحویل 90 روزه

 

گروه صنعتی ایران خودرو فروش فوق‌العاده جدید محصولات خود را اعلام کرد.

 

این طرح فروش از روز سه‌شنبه 30 فروردین تا پنج شنبه 1 اردیبهشت ادامه خواهد داشت. ایران خودرو در این طرح فروش فوق‌العاده 4 محصول پژو پارس سال سفارشي با موتور XU7P با قیمت 184.889.000 تومان، ژو پارس TU5 را با قیمت 176.596.000 تومان، رانا + ) پالس( با موتور TU5P و سقف شيشه اي و گيربكس 6 سرعته دستي 214.784.000 تومان و رانا پلاس با قیمت 214.784.000 تومان با موعد تحویل 90 روزه عرضه کرده است.

 

متقاضیان برای ثبت‌نام در این طرح مشابه روال اجرایی در طرح‌های فروش‌ قبلی پس از تدوین شیوه‌نامه جدید فروش خودرو، باید با وارد کردن کد کاربری و کلمه عبور خود، به صفحه ثبت نام وارد شده و خودرو مورد نظر خود را انتخاب کنند و در صورتی که کد کاربری و کلمه عبور ندارند باید نسبت به ثبت نام در سایت و دریافت کد کاربری و کلمه عبور اقدام کرده و سپس خودرو مورد نظر خود را انتخاب کنند.

 

در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می‌شود و وجه مشتری به حساب ایشان مسترد می‌گردد و هیچ گونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود.

 

با توجه به محدود بودن ظرفیت، حداکثر 72 ساعت پس از پایان ثبت‌نام، قرعه کشی میان ثبت‌نام کنندگان واجد شرایط برگزار خواهد شد و اسامی منتخبان از طریق سایت رسمی فروش گروه صنعتی ایران خودرو و ارسال پیامک اطلاع‌رسانی خواهد شد. لازم به ذکر است که پیش از اعلام اسامی منتخبان، مشتری هیچ گونه وجهی واریز نخواهد کرد و شرایط اخذ چک برای خرید محصولات شرکت ایران خودرو حذف شده است. مشتریان منتخب در قرعه‌کشی تا 3 روز پس از اعلام نتایج فرصت دارند تا بهای مصوب خودرو ثبت‌نامی خود را واریز کنند.

 

 

شرایط بخش‌نامه فروش

1. به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می‌گیرد.

2. متقاضی ملزم به ارائه گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) است.

3. حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) در شرکت‌های ایران خودرو و سایپا 48 ماه است.

4. امکان صلح و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتى مطابق با مصوبات کمیته خودرو وجود ندارد.

5. متقاضی باید در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفی نماید و لازم است از کارت‌های بانکی به نام خود برال واریز وجه استفاده نماید. همچنین شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام خود متقاضی باشد.

6. ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.

7. کد نمایندگی که در مرحله دوم و در زمان واریز وجه دوم توسط متقاضی انتخاب می‌شود، می‌بایست با آدرس و کد پستی متقاضی در یک استان باشد.

 

8. انتخاب‌شدگان در طرح‌های قرعه‌کشی قبلی امکان شرکت در این طرح فروش را نخواهند داشت.

9. انتقال حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه‌کشی به اشخاص ثالث ممنوع است.

10 . گارانتی خودرو پس از 3 ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می‌شود و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل 1,000 کیلومتری خودرو نیز الزامی است.

11 . سند و فاکتور فروش خودرو تا پایان مدت یک ساله رهن، نزد شرکت ایران خودرو باقى خواهد ماند و پس از تسویه حساب مشترى و فک رهن تحویل مشتریان گرامى خواهد گردید.

نکته 1: برای متقاضی دارای پلاک فعال انتظامی (نصب برروی خودرو) امکان ثبت نام میسر نخواهد بود.

نکته 2: کسانی که فاقد گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) و یا دارای پلاك انتظامی فعال باشند و در این طرح ثبت نام کنند، ضمن کان لم یکن تلقی شدن ثبت نام تا 3 سال امکان ثبت نام درکلیه طرح‌های فروش آتی محصولات شرکت ایران خودرو را نخواهند داشت.

نکته 3: در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

 

AutomobileFarsi فروش فوق‌العاده 4 محصول ایران خودرو ویژه فروردین ماه 1401

 

نظر دهید


در همین زمینه