شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - ثبت‌نام محصولات راسا موتور
آغاز ثبت‌نام از مشتریان جدید در سامانه فروش خودروهای وارداتی

همانطور که می‌دانید شرکت راساموتور خاورمیانه عرضه کننده محصولات سوزوکی و جی‌ای‌سی در ایران در سری جدید فروش خودروهای وارداتی با سه محصول جی‌ای‌سی امپو، جی‌ای‌سی امکو و جی‌ای‌سی جی‌اس3 حضور دارد. با توجه به آن که این سری از فروش خودروهای وارداتی در سامانه برای همه متقاضیان بوده و ثبت‌نام جدید نیز صورت می‌گیرد این شرکت تصمیم گرفته تا محصولات خود را با شرایط خاص به مشتریان عرضه کند.

 

بر این اساس راساموتور خاورمیانه برای مشتریان محصولات خود در این سری از فروش خودروهای جی‌ای‌سی تمامی سرویس‌های ادواری هر سه محصول خود را در طول دوره گارانتی که معادل 3 سال یا 60 هزار کیلومتر است (هر کدام زودتر فرا برسد). به صورت رایگان انجام خواهد داد.

 

علاوه بر این در این سری از فروش خودروهای وارداتی در سامانه جی‌ای‌سی امکو، جی‌ای‌سی امپو و جی‌ای‌سی جی‌اس3 با قیمت فروش علی الحساب در مبادی ورودی به ترتیب یک میلیارد و 700 میلیون تومان، یک میلیارد و 500 میلیون تومان و یک میلیارد و 350 میلیون تومان تعیین شده و موعد تحویل قطعی خودروها 90 روزه خواهد بود.

 

در این ثبت‌نام جدید از روز دوشنبه 16 بهمن ماه تا روز جمعه 20 بهمن ماه متقاضیان محصولات جی‌ای‌سی می‌توانند با مراجعه به سامانه فروش خودروهای وارداتی ثبت‌نام انجام داده و یک اولویت از سبد محصولات اعلام شده در سامانه را انتخاب کنند. علاوه بر این متقاضیان می‌بایست تا 18 بهمن‌ماه 1402 یکی از حساب‌های خود نزد شعب منتخب بانک‌های واجد شرایط اعلام شده در سامانه به نام خودرو وارداتی وکالتی و مبلغ 500 میلیون تومان مسدود نمایند.

نظر دهید


در همین زمینه