شبکه‌های اجتماعی

شرایط پیش‌فروش پیکاپ KMC T8 اعلام شد (ویژه اردیبهشت ماه 1400)
اتومبیل فارسی - پیکاپ KMC T8

با موعد تحویل مرداد و مهر ماه 1400

 

 

شرکت کرمان موتور شرایط پیش‌فروش پیکاپ KMC T8 را ویژه اردیبهشت ماه 1400 اعلام کرد.

 

این طرح فروش از روز چهارشنبه اول اردیبهشت ماه 1400 با ظرفیت محدود و قیمت غیرقطعی آغاز خواهد شد و مشتریان می توانند با پیش پرداخت 300 میلیون تومانی نسبت به ثبت نام این خودرو اقدام کنند. مابقی ارزش خودرو نیز از سوی کرمان موتور بر اساس قیمت روز در زمان ارسال دعوتنامه محاسبه و دریافت خواهد شد.

موعد تحویل خودروهای ثبت ‌نام شده در این طرح مرداد و مهرماه سال 1400 تعیین شده و مشتریان می توانند از سود مشارکت 18، سود انصراف 12 درصد و جریمه تاخیر در تحویل 12 درصدی نیز برخوردار شوند.

 

 

KMC T8 به یک پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ مجهز است که توانایی تولید 174 اسب بخار قدرت و 290 نیوتن‌متر گشتاور را دارد. این پیشرانه تنها با جعبه دنده 6 سرعته دستی عرضه می‌شود. سیستم انتقال قدرت به کار رفته در KMC T8 قابلیت تنظیم در سه حالت دیفرانسیل جلو، دو دیفرانسیل سبک و دو دیفرانسیل سنگین را دارا است.

 

در بخش تجهیزات رفاهی و ایمنی نیز KMC T8 به کیسه هوای ایمنی راننده و سرنشین جلو، ترمز ضد قفل ABS به همراه توزیع کننده الکترونیکی نیروی ترمز، ترمز اضطراری، سامانه کمکی شروع حرکت در سربالایی، سیستم کنترل کشش، سامانه کنترل پایداری خودرو، سیستم کنترل فشار باد تایرها، سنسور پارک و دوربین دنده عقب، سیستم ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، اتولایت، مه‌شکن جلو و عقب، آینه‌های جانبی برقی به همراه گرمکن، دکمه‌های کنترلی روی فرمان، تنظیم دستی صندلی راننده در 6 جهت، سامانه تهویه مطبوع دستی، چراغ روشنایی در روز، سیستم چندرسانه‌ای به همراه نمایشگر و درگاه USB و بلوتوث، کروزکنترل و... مجهز شده است.

 

 

 

 

 

 

نظر دهید