شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - طرح فروش ویژه رینگ، تایر و باتری توسط پرشیا خودرو
به مناسبت شب یلدا صورت می‌گیرد

 

شرکت پرشیا خودرو به عنوان تنها ارائه دهنده خدمات فروش و پس از فروش ب ام و و مینی در ایران به مناسبت فرا رسیدن شب یلدا و آغاز فصل زمستان اقدام به ارائه 5 تا 50 درصد تخفیف ویژه خرید رینگ، تایر و باتری نموده است.


در بازه این طرح خرید باتری تا 10 درصد تخفیف، تایر تا 25 درصد تخفیف و رینگ تا 50 درصد تخفیف را شامل می‌شوند. اجرت بازدید فنی از وضعیت باتری و تایر خودروهای ب ام و و مینی با تخفیف 100 درصدی در نمایندگی‌های پرشیا خودرو انجام می‌شود و دارندگان خودروهای مذکور می‌توانند به صورت رایگان از این خدمات استفاده کنند.


در این طرح فروش محصولات رینگ با استاندارد کمپانی BMW تولید کشور آلمان با تخفیف 50 درصد عرضه می‌شوند. این رینگ‌ها ساخته شده از آلیاژ آلومینیوم با مقاومت بالا و با زیبایی و طراحی منحصر به فرد هستند.


مشتریان و علاقمندان می‌توانند از تاریخ شنبه 26 آذرماه تا پنج‌شنبه 8 دی ماه 1401 با مراجعه به نمایندگی‌های رسمی پرشیا خودرو در سراسر کشور نسبت به دریافت خدمات بازدید رایگان باتری و تایر و همچنین خرید باتری، تایر و رینگ اقدام نمایند. همچنین متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 0214591 داخلی1150 و 1158 تماس حاصل نمایند.


دارندگان خودروهای ب ام و و مینی می‌توانند جهت خرید حضوری به شوروم مرکزی شرکت پرشیا خودرو واقع در کیلومتر 6 جاده مخصوص تهران کرج و یا دیگر نمایندگی‌های رسمی سراسر کشور مراجعه کنند. لیست نمایندگی‌های رسمی پرشیا خودرو در وب‌سایت شرکت موجود است.

 

نظر دهید