شبکه‌های اجتماعی

قیمت جدید کارخانه‌ای و شرایط فروش فوق‌العاده 7 محصول سایپا اعلام شد
اتومبیل فارسی - سایپا ساینا

مدت زمان ثبت‌نام قبل از قرعه‌کشی ۱۰ روز تعیین شده است

قیمت مصوب جدید و شرایط فروش 7 محصول گروه خودروسازی سایپا ویژه عید سعید فطر اعلام شد.

 

در این طرح فروش فوق العاده مشتریان باید حداقل سن ۱۸ سال را داشته باشند. همچنین امکان خرید تنها برای افرادی وجود دارد که پلاک جاری بر روی خودرو نداشته و در ۳۶ ماه گذشته خریدی را از خودروسازان نداشته باشند. مشتریان باید دقت کنند که ابتدا با در طرح پیش ثبت نام شرکت کنند و صفحه کاربری تایید شده خود را در بخش فروش خودروسازان ایجاد نمایند. سایپا در طرح این فروش فوق‌العاده ۱۰هزار دستگاه از محصولات خود را به فروش می‌رساند.

 

بر اساس سازوکار جدید فروش خودرو، هیچ تفاوتی بین فردی که روز اول ثبت نام می‌کند با کسی که روز آخر مراحل ثبت‌نام را انجام می‌دهد، وجود ندارد و شانس همه براساس قرعه‌کشی یکسان است. مدت زمان ثبت نام قبل از قرعه‌کشی ۱۰ روز تعیین شده که 3 روز اول فقط احراز هویت و هفت روز بعدی واریز وجه به میزان ۵۰ درصد قیمت مصوب خودرو است که البته در هفت روز دوم امکان توامان احراز هویت و واریز وجه وجود دارد.

در اجرای این طرح ابتدا متقاضیان ثبت نام خودرو به وب سایت رسمی فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس www.saipacorp.com مراجعه کرده و با درج مشخصات کامل و طی کردن مراحل پیش ثبت نام، نام کاربری و رمز ورود به سامانه را دریافت می‌کنند. پس از این مرحله، متقاضیان یک هفته فرصت دارند تا ۵۰ درصد از مبلغ خودرو مورد نظر خود را به حساب شرکت واریز کنند. پس از یک هفته روند ثبت‌نام متوقف می‌شود و قرعه‌کشی برای تخصیص خودرو به مشتریان با حضور نمایندگانی از سازمان‌های ذی‌ربط و نهادهای نظارتی انجام خواهد شد. مبلغ پرداختی کسانی که در قرعه‌کشی انتخاب نشده‌اند، طی هفت روز کاری پس از اعلام نتایج به حساب آن‌ها بازگردانده می‌شود.

 

هر کد ملی فقط امکان ثبت نام و خرید یک دستگاه خودرو را دارا است، در غیر این صورت قرارداد از سوی خودروساز به صورت یک طرفه، لغو می‌شود. همچنین مشتریانی که در ۳۶ ماه اخیر اقدام به خرید خودرو از سایپا یا ایران‌خودرو کرده‌اند، مجاز به ثبت‌نام نیستند. همچنین لازم به ذکر است که کد ملی، شماره تلفن همراه، مشخصات حساب بانکی و… باید متعلق به شخص ثبت‌نام‌کننده باشد و مشتریان باید در ثبت شماره شبا خود در سایت فروش دقت نمایند، چرا که مسئولیت ورود شماره شبا به صورت اشتباه و در نهایت برگشت پول به حساب فرد دیگر بر عهده ثبت‌نام‌کننده است.

 

جزئیات بیش‌تر این شرایط فروش که از ساعت 8 صبح چهارشنبه 7 خرداد ماه فعال می‌شود به شرح زیر است:

AutomobileFa Saipa Sale Condition 7 khordad 99

 

نظر دهید