شبکه‌های اجتماعی

شرایط فروش و قیمت جدید پیکاپ کلوت مکث موتور اعلام شد
اتومبیل فارسی - پیکاپ کلوت مکث موتور

ویژه اسفند ماه 1400

 

شرکت مکث موتور شرایط فروش و قیمت جدید پیکاپ کلوت را ویژه اسفند ماه اعلام کرد. 

بر اساساین طرح فروش،  قیمت جدید پیکاپ کلوت 839 ملیون تومان اعلام شده است. مشتریان می‌توانند این پیکاپ جدید بازار را به صورت تحویل فوری در رنگ‌های سفید و مشکی با مدل 1400 در این طرح فروش خریداری کنند.

 

هر کد ملی تنها مجاز به ثبت نام یک دستگاه پیکاپ کلوت است و ثبت نام تنها از طریق وبسایت شرکت مکث موتور به نشانی www.maxmotorco.com صورت خواهد گرفت. پس از انجام ثبت درخواست، پیامک تایید حاوی کد رهگیری با سرشماره 1660 به منظور واریز وجه برای مشتریان ارسال خواهد شد.

متقاضیانی که در طرح قبلی فروش پیکاپ کلوت موفق به ثبت نام شده‌اند، امکان شرکت در این طرح فروش را نخواهند داشت.

 

 

مشخصات فنی و امکانات پیکاپ کلوت

پیکاپ کلوت مکث موتور در واقع همان دایون V5 است که دارای شاسی مستقل و سامانه انتقال قدرت دو دیفرانسیل است. پیکاپ کلوت به پیشرانه ۲٫۴ لیتری توربوشارژ مجهز شده که توانایی تولید ۲۱۵ اسب بخار قدرت و ۳۲۰ نیوتن متر گشتاور را دارا است. پیشرانه به کار رفته در پیکاپ کلوت از خانواده پیشرانه ۴K22 میتسوبیشی است که در این پیکاپ آفرودی با جعبه‌دنده ۶ سرعته دستی همراه شده است. تنظیم نوع انتقال قدرت به چرخ های جلو و عقب به صورت الکتریکی در این پیکاپ انجام می شود.

 

پیکاپ کلوت مکث موتور به امکانات رفاهی و ایمنی چون قفل دیفرانسیل اتوماتیک محور عقب ترمزهای دیسکی جلو و کاسه‌ای عقب، دو کیسه هوای ایمنی، سامانه کنترل پایداری، ترمز ضد قفل (ABS) به همراه (EBD)، صندلی برقی راننده، استارت دکمه ای، سیستم چندرسانه‌ای به همراه نمایشگر لمسی ۹ اینچی اندروید، کروز کنترل، شیشه‌ها و آینه‌های برقی، تهویه مطبوع با تنظیم دیجیتالی، دوربین عقب و... مجهز شده است.

 

AutomobileFa Max Motor Kalut Sale Plan 1Esfand1400

 

 

نظر دهید