شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - میتسوبیشی اوتلندر
بازگشت میتسوبیشی 

شرکت آرین پارس موتور، شرایط فروش میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۳ به‌عنوان جدیدترین کراس اوور وارداتی این شرکت در تیر ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

بر اساس اطلاعیه آرین پارس موتور، آن دسته از متقاضیان واجد شرایطی که در مرحله اول فروش خودرو اوتلندر در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی ثبت نام کرده بودند، می‌توانند از ساعت ۱۸ روز دوشنبه مورخ ۱۱ تیر ماه ۱۴۰۳ لغایت روز شنبه مورخ ۱۶ تیر ماه سال جاری، نسبت به ثبت نام نهایی و واریز مبلغ پیش پرداخت خودرو اقدام کنند.

میتسوبیشی اوتلندر 2023 در سه تیپ مختلف L-LINE، M-LINE و H-LINE عرضه می‌شود. قیمت علی‌الحساب این خودرو در مبادی ورودی برای تیپ L-LINE مبلغ ۱ میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان، برای تیپ M-LINE مبلغ ۱ میلیارد و ۸۹۰ میلیون تومان و برای تیپ H-LINE مبلغ ۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است. مشتریان می‌بایست ۵۰ درصد مبلغ علی‌الحساب که به ترتیب برای تیپ L-LINE مبلغ ۹۴۰ میلیون تومان، برای تیپ M-LINE مبلغ ۹۴۵ میلیون تومان و برای تیپ H-LINE مبلغ ۹۵۰ میلیون تومان اعلام شده را پرداخت کنند و باقی مبلغ در زمان صدور دعوتنامه و محاسبه قیمت نهایی، دریافت خواهد شد. شایان ذکر است در این عرضه، فقط نسخه تک دیفرانسیل در سه تریم عرضه شده است.

متقاضیان واجد شرایط می‌توانند در بازه زمانی اعلام شده با مراجعه به وبسایت فروش محصولات آرین موتور به نشانی https://sales.arian-motor.com نسبت به ثبت نام نهایی و واریز مبلغ پیش پرداخت اقدام کنند.

 

AutomobileFa Outlander sale 14030412

 

عملکرد و مشخصات فنی میتسوبیشی اوتلندر

نسل چهارم میتسوبیشی اوتلندر با یک پیشرانه قدرتمند و کارآمد عرضه می‌شود. پیشرانه استاندارد 1.۵ لیتری ۴ سیلندر قادر به تولید ۱60 اسب بخار و گشتاور 280 نیوتن‌متر است که قدرت کافی برای رانندگی روزانه و کاربردهای روزمره را فراهم می‌کند. این پیشرانه به یک جعبه‌دنده Jatco CVT8 متصل است و می‌تواند در 10 ثانیه سرعت ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت را پر کند. حداکثر سرعت این نسخه نیز 195 کیلومتر در ساعت است. طول و عرض خودرو به ترتیب به 4710 میلی‌متر و ۱۸۶۲ میلی‌متر می‌رسد و ارتفاع آن هم 1745 میلی‌متر است. همچنین با فاصله بین محوری 2706 میلی‌متر، می‌توان انتظار کابینی جادار و وسیعی را داشت.

نظر دهید