شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - مکث موتور کلوت
با موعد تحویل 60 روزه آغاز شد

 

باتوجه به استقبال گسترده از عرضه‌ی کلوت با گیربکس اتوماتیک، شرکت مکث موتور طرح فروش ویژه کلوت اتومات به‌ صورت نقدی مرحله‌ای با قیمت قطعی یک میلیارد و 237 میلیون تومان را از روز یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ با موعد تحویل ۶۰ روز کاری آغاز کرد. علاقه‌مندان می‌توانند با حضور در شوروم مرکزی یا نمایندگی‌های مجاز مکث موتور در سراسر کشور ثبت نام کنند.


مطابق این طرح متقاضیان مبلغ ۶۵۰ میلیون تومان در زمان ثبت‌نام و ۵۸۷ میلیون تومان باقی مانده را در قالب یک فقره چک به تاریخ ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ پرداخت می‌کنند. شایان ذکر است چک در زمان ثبت نام دریافت می‌شود.


کلوت با بهره‌گیری از موتور پرقدرت 2/4 لیتری توربوشارژ میتسوبیشی، ۲۱۵ اسب بخار توان و ۳۲۰ نیوتن‌متر گشتاور را به سمت گیربکس شش سرعته اتوماتیک هدایت می‌کند. این توان و دور موتور بالای کلوت اتومات، عبور از مسیرهای چالشی به‌ویژه گل و لای و کویر را نیز با یک پیکاپ گیربکس اتومات میسر می‌سازد. قفل دیفرانسیل اتوماتیک این خودرو یکی از امکانات مهم دیگری است که کلوت را برای مواجهه با تمامی مسیرها کارآمد ساخته است.


از تجهیزات ایمنی این خودرو می‌توان به سیستم ترمز ضد قفل (ABS)، سیستم ترمز ترکیبی (CBS)، سیستم کمکی ترمز (BAS)، سیستم پایداری الکترونیک (ESC)، قفل ایمنی کودک، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو و سیستم ضد سرقت (Immobilizer) اشاره کرد.


همچنین امکاناتی نظیر کروز کنترل، سیستم ورود بدون کلید، مانیتور لمسی ۸ اینچی، تنظیم برقی صندلی راننده در شش جهت، کامپیوتر سفر، سیستم اتوماتیک تهویه هوا با صفحه لمسی، لاستیک زاپاس فول سایز و پوشش ضدخش قسمت بار؛ کلوت اتومات را به یک رقیب کم‌بدیل در میان پیکاپ‌های تولیدی کشور تبدیل کرده است.


متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق راه‌های ارتباطی زیر با مکث موتور در ارتباط باشند.
شماره تماس: 41755800-021
شبکه‌ اجتماعی: maxmotorcompany@
وبسایت: www.maxmotorco.com

max motor kalut at new price sale plan aban1401

 

 

 

نظر دهید


در همین زمینه