شبکه‌های اجتماعی

شرایط فروش و قیمت ام‌وی‌ام X33S اتوماتیک اسپرت  اعلام شد
اتومبیل فارسی - ام‌وی‌ام X33S اتوماتیک اسپرت

از سوی مدیران‌خودرو 

شرکت مدیران خودرو شرایط فروش نقدی محصولات خود را اعلام کرد. در این شرایط فروش برای اولین بارعرضه ام‌وی‌ام X33S اتوماتیک اسپرت آغاز شده است.

 

در این شرایط فروش قیمت X33S اتوماتیک اسپرت 325.000.000 تومان اعلام شده است. همچنین موعد تحویل اتومبیل‌های ثبت‌نامی در این طرح 45 روز کاری و گارانتی 3سال یا 100.000 کیلومتری برای محصول جدید مدیران‌خودرو نیز در نظر گرفته شده است.
در کنار عرضه این محصول، مدیران خودرو قیمت جدید و شرایط فروش نقدی سایر محصولات خود را نیز اعلام کرده است.

 

AutomobileFa MVM New Price Sale Condition 11 Tir 99

 

لازم به ذکر است که تغییرات ظاهری ام‌وی‌ام X33S اتوماتیک اسپرت نسبت به نسخه قبلی، به سپر جدید جلو و جلوپنجره جدید خلاصه می‌شود. چری با این فیس لیفت قصد داشته طراحی تیگو 3 را به تازه‌ترین اعضای خانواده تیگو نزدیک کند. نمای داخلی آن نیز در دیگر بازارها با چرم قهوه ای و تزیینات بژ همراه شده، فرمان آن نیز طرحی جدید و شبیه به ام‌وی‌ام X55 دارد.
با این حال می‌توان گفت اساسی‌ترین تغییری که ام‌وی‌ام X33S اتوماتیک اسپرت تجربه کرده، حذف جعبه دنده CVT جایگزینی آن با جعبه دنده 5 سرعته اتوماتیک است. از دیگر تغییرات ام‌وی‌ام X33S اتوماتیک می‌توان به فرمان برقی، گرمکن صندلی‌های جلو رینگ‌های آلیاژی 17 اینچی با طرح جدید و سامانه‌های کمکیESP، TCS، RSC، HHC و HAC اشاره کرد.
این محصول همچنان با همان پیشرانه 2 لیتری تنفس طبیعی با توانایی تولید 139 اسب‌بخار قدرت و 182 نیوتن‌متر گشتاور در ایران عرضه می‌شود، اما انتظار می‌رود جعبه دنده اتوماتیک جدید هماهنگی بیش‌تری با این موتور داشته باشد.

 

 AutomobileFa MVM X33s AT Sport Specs

 

نظر دهید


در همین زمینه