شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - KMC A5
ویژه نیمه دوم خرداد 1403

 کرمان موتور شرایط فروش سه محصول خود را به‌صورت نقدی و اقساطی ویژه نیمه دوم خرداد اعلام کرده است. این شرایط از 29 خرداد آغاز و تا 15 تیر و یا پایان ظرفیت فروش ادامه خواهد داشت.

مطابق اعلام شرکت کرمان موتور در این طرح های فروش، پیکاپ KMC T8 به صورت نقدی و اقساطی با تحویل 60 روزه، شاسی‌بلند KMC A5 به صورت اقساطی با تحویل 90 روزه و سدان جک J4 به صورت نقدی و اقساطی با تحویل 90 روزه به فروش می رسد.

KMC A5 کرمان موتور با قیمت ۱ میلیارد و ۲۸۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به صورت اقساطی از ۲۹ خرداد تا ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ به صورت اینترنتی در آدرس https://customer.kermanmotor.ir به فروش می رسد. پیش پرداخت خودرو A۵ مبلغ ۱ میلیارد تومان است و در اقساط ۱۸ و ۳۰ ماهه به فروش خواهد رسید.مبلغ اقساط در پیش فروش ۱۸ ماهه ۶ قسط حدود ۶۰ میلیون تومانی است و در فروش ۳۰ ماهه ۱۰ قسط حدود ۴۴ میلیونی از خریداران دریافت خواهد شد.

مدل خودرو A۵ در این طرح فروش ۱۴۰۳ اعلام شده و سند خودرو تا تسویه نهایی در رهن شرکت کرمان موتور است. زمان تحویل خودرو در این طرح پیش فروش ۹۰ روز کاری اعلام شده است و خودرو A۵ در رنگ های سفید، مشکی، خاکستری طوسی روشن متالیک، قرمز، آبی زنگاری و قهوه ای متالیک عرضه می شود.

اقساط به صورت هر سه ماه یک چک محاسبه شده است و تاریخ اولین چک ۱۵ آذر ۱۴۰۳ می باشد.

جزئیات کامل طرح فروش نقدی و اقساط کرمان موتور برای سه محصول KMC A5، JAC J4 و KMC T8 را در جداول زیر مشاهده می‌کنید.

 

AuotmobileFa KMC A5 sale 14030328

 

AuotmobileFa KMC T8 sale 14030328

 

AuotmobileFa KMC J4 sale 14030328

نظر دهید