شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - فونیکس تیگو 7 پرو پرمیوم
با تجهیزات رفاهی و ایمنی بیش‌تر

مدیران خودرو عصر امروز فروش فونیکس تیگو 7 پرو پریمیوم را آغاز می‌کند. این خودرو که نسخه ارتقا یافته فونیکس تیگو 7 پرو است، پیش از عرضه تیگو 7 پرو مکس و با تجهیزاتی بیش‌تر از فونیکس تیگو 7 پرو عرضه خواهد شد.

 

فونیکس تیگو 7 پرو، یک کراس اوور متوسط است که در مدت زمان عرضه با استقبال بالایی مواجه شده است. این خودرو که دارای ابعاد 4500، 1842، 1746 به ترتیب برای طول، عرض و ارتفاع است و فاصله بین دو محور آن 2670 میلی‌متر است. فونیکس تیگو 7 پرو با یک موتور 1.5 لیتری توربو در بازار ایران عرضه می‌شود که توان تولید 156 اسب بخار قدرت و 230 نیوتن متر گشتاور را دارد. نیروی این موتور توسط یک جعبه دنده CVT با شبیه سازی 9 سرعته به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

 

مدیران خودرو پیش از عرضه رسمی تیگو 7 پرو مکس، نسخه ای بهبود یافته از تیگو 7 پرو را با پسوند پریمیوم آماده عرضه کرده است. مهم‌ترین تفاوت‌ها در فونیکس تیگو 7 پرو پریمیوم، اضافه شدن چهار ویژگی به فهرست تجهیزات این کراس‌اوور محبوب است. سنسور پارک جلو، سنسور باران و آینه الکتروکرومیک وسط به همراه چند رادار برای تشخیص نقاط کور امکاناتی است که به نسخه پریمیوم اضافه شده است. رادارهای نقاط کور فونیکس تیگو 7 پرو پریمیوم شامل BSD (تشخیص نقطه کور)، LCA (دستیار تغییر لاین) و RCTA ( هشدار ترافیک عقب) می‌شود.

 

         بخوانید -> تیگو ۷ پرو ۵ ستاره ایمنی گرفت

 

مدیران خودرو جزئیات دقیقی از قیمت این خودرو اعلام نکرده است، اما بر اساس شنیده‌ها، فونیکس تیگو 7 پرو پریمیوم با قیمتی بین 1 میلیارد 500 میلیون تومان تا 1 میلیارد و 520 میلیون تومان به فروش خواهد رسید.

نظر دهید


در همین زمینه