شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - فیدلیتی و دیگنیتی بهمن موتور
ویژه شهریور ماه 1403

 شرکت بهمن موتور با انتشار اطلاعیه‌ای جدید، شرایط فروش نقدی فیدلیتی و دیگنیتی ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه خودرو در شهریور ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

در طرح فروش نقدی بهمن موتور، ۶ محصول مونتاژی از خانواده فیدلیتی و دیگنیتی ویژه متقاضیان واجد شرایطی که در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی ثبت نام کرده بودند، عرضه خواهد شد.

در این طرح فروش، خودرو فیدلیتی پرایم تیپ ۱ با قیمت ۱ میلیارد و ۴۰۹ میلیون و ۱۰۸ هزار تومان، فیدلیتی پرایم تیپ ۲ با قیمت ۱ میلیارد و ۴۱۳ میلیون و ۹۰۱ هزار تومان، فیدلیتی پرستیژ تیپ ۱ با قیمت ۱ میلیارد و ۶۲۲ میلیون و ۶۶۳ هزار تومان و فیدلیتی پرایم تیپ ۲ با قیمت ۱ میلیارد و ۶۳۴ میلیون و ۷۶۶ هزار تومان به متقاضیان عرضه می‌شود.

همچنین خودرو دیگنیتی پرایم با قیمت ۱ میلیارد و ۵۴۶ میلیون و ۷۷۸ هزار تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت ۱ میلیارد و ۷۸۲ میلیون و ۴۴ هزار تومان به مشتریان عرضه خواهد شد. موعد تحویل همه خودروها هفته سوم دی ماه ۱۴۰۳ اعلام شده است. سود انصراف این طرح صفر درصد و جریمه تاخیر آن ۳ درصد اعلام شده است.

این طرح از ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱ شهریور ۱۴۰۳ لغایت دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ فعال می‌باشد. متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به وبسایت فروش محصولات بهمن موتور و با نمایندگی های مجاز این شرکت مراجعه کنند.

 

شرایط فروش فیدلیتی و دیگنیتی بهمن موتور

 

AuotmobileFa Bahman Motor products sale 14030529

 

 

نظر دهید


در همین زمینه