شبکه‌های اجتماعی

اعلام قیمت و اولین شرایط فروش دایون Y5 از سوی خودروسازی ایلیا
اتومبیل فارسی - دایون Y5

فروش فوری و پیش‌فروش 3 ماهه

 

صنایع خودروسازی ایلیا اولین طرح فروش شاسی‌یلند دایون Y5 را اعلام کرد.

این طرح که شامل فروش فوری و پیش‌فروش 3 ماهه است، از ساعت 10 صبح روز شنبه 9 بهمن ماه 1400 آغاز خواهد شد. قیمت قطعی دایون Y5 برای فروش فوری از سوی خودروسازی ایلیا 932 میلیون تومان تعیین شده است. 

 

 

       بخوانید >  تست و تجربه رانندگی با دایون Y5، شاسی‌بلند آفرودی جدید ایران

 

 

متقاضیان می‌توانند در این طرح فروش با پرداخت نقدی ارزش خودرو نسبت به خرید دایون Y5 با رنگ سفید و موعد تحویل 30 روزه اقدام کنند یا با واریز پیش‌پرداخت 466 میلیون تومانی، دایون Y5 را در رنگ‌های سفید، مشکی و خاکستری پیش‌‌خرید کنند. موعد تحویل خودروهای پیش‌خرید شده در این طرح 90 روز کاری خواهد بود. علاوه بر این برای طرح پیش‌فروش سود مشارکت 15 درصد و سود انصراف 30 درصدی نیز در نظر گرفته شده است.

ناگفته نماند که در طرح پیش‌فروش، پیش‌پرداخت دریافتی از مشتریان به صورت علی‌الحساب بوده و مابقی ارزش خودرو بر اساس قیمت روز در زمان صدرو دعوتنامه از مشتریان دریافت خواهد شد.

 

AutomobileFa Dayun Y5 Sale Plan Bahman1400

 

صنایع خودروسازی ایلیا، دایون Y5 را با یک موتور میتسوبیشی 2.0 لیتری توربوشارژ با کد 4K21D4W در ایران عرضه می‌کند. این موتور توان تولید 202 اسب بخار قدرت و 280 نیوتن‌متر گشتاور را دارد. یک جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک با این موتور جفت شده و هماهنگی خوبی بین این دو دیده می‌شود. این نیرو به هر چهار چرخ منتقل می‌شود. دایون از سیستم چهار چرخ محرک ساخت بورگ وارنر در Y5 استفاده کرده که دارای قفل دیفرانسیل مکانیکی برای محور عقب است.

 

 

 

نظر دهید


در همین زمینه