شبکه‌های اجتماعی

شرایط فروش استثنایی پرشیا خودرو ویژه ب‌ام‌و 530i و 730i
روتیتر

شرکت پرشیا خودرو از امروز فروش استثنایی خودروهای ب‌ام‌و سری5 و سری7 را آغاز کرده است .در این شرایط فروش ویژه، خودروهای ب‌ام‌و با حدود 50 درصد پیش پرداخت و اقساط 6 ماهه بدون بهره و 12 ماهه با بهره 11 درصد و با تحویل فوری30 روز کاری به علاقه‌مندان عرضه می‌شوند. پرشیا خودرو تعداد محدودی سری 5 و 7 را با این شرایط خاص به دوست‌داران تکنولوژی برتر آلمانی عرضه خواهد کرد.
ب‌ام‌و 530i در پنج تیپ مختلف و مدل 730i در شش تیپ مختلف به مشتریان عرضه می‌شود. کلیه خودروها دارای گارنتی 5 ساله پرشیا خودرو و 2 سال سرویس BSI (دو سال سرویس و قطعات مصرفی رایگان) هستند. همچنین بیمه بدنه یک ساله به صورت رایگان به خریداران نقدی ارائه خواهد شد. دو پکیج ویژه خدمات بعد از فروش نیز برای مشتریان سری 5 و 7 در نظر گرفته شده است.
این شرایط فروش از اول تا پنجم خرداد ماه در دسترس علاقه‌مندان این برند اصیل آلمانی خواهد بود. دوستداران تکنولوژی برتر ب‌ام‌و می‌توانند جهت اطلاع از شرایط دقیق فروش به نمایندگی‌های پرشیا خودرو در سراسر
ایران مراجعه نمایند. آدرس و شماره تلفن نمایندگی‌های پرشیا خودرو در پایگاه این شرکت به آدرس https://persiakhodro.ir قرار دارد.

نظر دهید


در همین زمینه