شبکه‌های اجتماعی

وولینگ استارز، ستاره سایک در نمایشگاه شانگهای
Automobile Farsi - Wuling Stars (XingChen)

بازار داغ شاسی‌بلندها در شانگهای

 

سایک در نمایشگاه خودروی شانگهای از جدیدترین شاسی‌بلند خود با نام وولینگ استارز یا در چینی وولینگ ژینگ‌چن (Xing Chen) رونمایی کرد. این شاسی‌بلند جمع و جور به عنوان سبک جدید طراحی این خودروساز شناخته می‌شود. شکل کلی آن نسبتا شیک و با جریان اصلی زیبایی هماهنگی کامل دارد.

 

از نظر ظاهری، وولینگ استارز از طراحی جلوپنجره بزرگی استفاده می‌کند که به شکل آبشار تزیین شده و برای نخستین بار لوگوی نقره‌ای رنگ Wuling روی آن نقش بسته است، چراغ‌های جلو نیز با طراحی محبوب برندهای چینی هماهنگ شده و در طراحی آن از رنگ مشکی استفاده می‌شود تا فضای اسپرت‌ در این اتومبیل تقویت شود. وولینگ استارز مانند برادر الکتریک کوچک خود از رنگی خاص برای بدنه استفاده می‌کند.


چراغ‌های عقب وولینگ استارز با یک قاب مشکی رنگ به متصل شده و تا حدودی جلوه بصری افقی ماشین را در عقب بهبود داده و خروجی اگزوز به صورت کلی در عقب خودرو مخفی شده است. طراحی این خودرو جمع و جور و به یک ابعاد و اندازه متوسط ساخته شده است. طول، عرض و ارتفاع این اتومبیل به ترتیب 4594، 1820 و 1740 میلی‌متر است.


وولینگ استارز به یک پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ مجهز شده که توسط سایک جی‌ام توسعه داده شده است. این پیشرانه توان تولید 149 اسب بخار را دارد.

 

نظر دهید


در همین زمینه