شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - جک Hiroyuki
با نام اختصاصی باب‌کت

جک نسخه مناسب آف‌رود و تازه‌ای از مدل هیرویوکی را با نام کامل Jac Hiroyuki Bobcat معرفی کرد. جک هیرویوکی باب‌کت از تجهیزات مخصوص آف‌رود و ظاهر ارتقایافته در جلو نسبت به مدل قبلی بهره می‌برد. اولین عنصری که در طراحی آن به چشم می‌آید،‌ جلوپنجره بزرگ و باابهتی است که نشان JAC با رنگ نقره‌ای (بر خلاف نسخه‌های پیشین که نشان جک با رنگ قرمز بر آن‌ها دیده می‌شد.) خودنمایی می‌کند. یک وینچ نیز در جلوی خودرو دیده می‌شود که توان یدک کردن تا وزن ۶۱۲۵ کیلوگرم را دارد. 

AutomobileFa JAC Hiroyuki 005



از زاویه کناره‌ها، جذب‌کننده‌های شوک نیتروژنی و قابل‌تنظیم و فاصله زیاد خودرو با سطح زمین دیده می‌شود. جک هیرویوکی باب‌کت ۲۰۲۴ همچنین از تایرهای Giti 4x4 AT100 مخصوص تمام سطوح بهره می‌برد که منجر به بهبود توانایی‌های آف‌رود خودرو می‌شوند. چراغ‌های عمودی LED در عقب خودرو وجود دارند و گلگیر عقب هم مجهز به سنسور و رادار مخصوص در زمان دنده‌عقب است.

 

AutomobileFa JAC Hiroyuki 004



در فضای داخلی جک هیرویوکی جدید، فرمان دورنگ با طراحی تازه دیده می‌شود که از مدل فعلی ۳شاخه، جذاب‌تر و اسپرت‌تر است. رگه‌های کرومی در اتاقک وجود دارد و در ساخت بخش‌های مختلف آن از مواد باکیفیت و مرغوب استفاده شده است. یک صفحه بزرگ ۱۰.۴ اینچی نیز وجود دارد که راننده می‌تواند از طریق آن به تنظیمات، سیستم‌ها و اتصالات مختلف خودرو مثل سامانه مانیتورینگ فشار تایر، تهویه مطبوع یا اتصال به گوشی‌های همراه داسترسی داشته باشد.

این نسخه مجهز به یک پیشرانه دیزلی با حداکثر قدرت تولیدی ۱۷۰ اسب بخار و گشتاور ۴۱۰ نیوتن‌متر است. این قدرت توسط یک جعبه‌دنده ۸ سرعته دستی ZF به هر چهار چرخ فرستاده می‌شود.

نظر دهید


در همین زمینه