شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - اسمارت #3
کراس‌اوور کوپه اسپرت

 

اسمارت برای اولین بار از اولین SUC خود در نمایشگاه شانگهای پرده برداری کرد. این خودروساز ماه سپتامبر #3 را در نمایشگاه Internationale Automobil-Ausstellung مونیخ به نمایش در می‌آورد تا خریداران اروپایی نیز آن را از نزدیک مشاهده کنند. اسمارت در حال حاضر هیچ جزئیاتی در خصوص قوای محرکه و باطری‌های این کراس‌اوور اسپرت منتشر نکرده است. دیرک ادلمن مدیرعامل اروپایی اسمارت در خصوص این خودرو گفت: ««ما مفتخریم که درنهایت اولین کوپه اسپرت کاربردی هوشمند خود را به جهان معرفی کنیم.»


از نظر طراحی خصوصا در نمای رو به رو، شماره 3 به واسطه چراغ‌های اصلی قطره مانند که با یک نوار نورانی به یکدیگر متصل شده‌اند و ورودی هوا ذوزنقه‌ای شکل سپر به شماره 1 شباهت زیادی دارد. نمای جانبی به علت فرم متفاوت شماره 3 با 1 تغییر زیادی داشته اما نمای عقب به خاطر چراغ‌های به هم پیوسته که در مرکز نازک می‌شود، این نما را به شماره 1 شبیه می‌کند. اسمارت برای بدنه رنگ‌های چشم نواز و جذاب مختلفی از جمله Photon Orange Metallic و Electric Blue Matt را برای #3 در نظر گرفته است.


داخل کابین اسمارت #3 مانند اکثر خودروهای روز، پشت فرمان از نمایشگر دیجیتال استفاده شده و در مرکز داشبورد نیز نمایشگر 12.8 اینچ سیستم اطلاعات و سرگرمی قرار گرفته که زیر آن خروجی سه عددی سیستم تهویه مطبوع وجود دارد. خریداران می‌توانند سیستم صوتی استریو Beasts با 13 بلندگو را به جای سیستم صوتی استاندارد سفارش دهند. پوشش کابین اسمارت #3 در نمونه معرفی شده Vibrant Brown است.

نظر دهید


در همین زمینه