شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - اکسید LX 2023
چری دست به کار شد

 

اکسید LX پیش از این با تغییر فرم سپر و اجزا کوچک‌تر دچار فیس لیفت شده بود اما حالا چری آن را با تغییراتی بزرگتر به روز کرده است. بالاترین نسخه این کراس‌اوور کامپکت یعنی 400T اولین نمونه‌ای خواهد بود که این تغییرات بر روی آن اعمال می‌شود.


قوای محرکه این خودرو از نوع 4 سیلندر 2 لیتر توربو TGDI است که پیش‌تر بر روی مدل‌های این شرکت دیده‌ایم. خروجی این پیشرانه 249 اسب‌بخار قدرت و 400 نیوتن‌متر گشتاور است که توسط گیبرکس 7 سرعته دوکلاچه Getrag به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. در کنار این پیشرانه، نمونه‌های 1.5 لیتر (165 اسب‌بخار) و 1.6 لیتر (197 اسب‌بخار) نیز وجود دارند که نمونه 1.5 لیتر تنها با گیربکس CVT و نمونه 1.6 با گزینه انتخابی به بازار عرضه می‌شوند.

 


تغییرات ظاهری اکسید LX ارتقا یافته شامل جلوپنجره بدون قاب جدید، سپر جلو جدید، سپر عقب جدید و رینگ‌های 19 اینچ جدید می‌شود. نمونه بالاتر دارای 4 خروجی اگزوز و کلیپر‌های ترمز قرمز رنگ است. اما بیشترین تغییرات داخل کابین رخ داده جایی که فرمان دو شاخ دوبل، طرح کلی داشبورد، کنسول میانی، تریم رو دری‌ها، صندلی‌های جدید با پشت سری یکپارچه و سرد کن، کنترل تهویه مطبوع لمسی و خوشبو کننده هوا جای مدل قدیمی را گرفته‌اند. تنها موردی که به صورت کلی تغییر پیدا نکرده نمایشگر سیستم اطلاعات و سرگرمی و پشت فرمان 12.3 اینچ است که در این خودرو از پردازنده Qualcomm Snapdragon SA8155P استفاده می‌کند که سه برابر سرعت بالاتری دارد.

قیمت اکسید LX جدید 19.100 دلار اعلام شده است.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه