شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - lckx K2
غریب اما آشنا

 

DR Automobiles شرکتی است که از سال 2006، خودروهای چینی را در بازار ایتالیا به فروش می‌رساند و حالا برند جدیدی با نام lckx تاسیس کرده که اولین محصول آن که به طرز مشکوکی بسیار آشنا به نظر می‌رسد، K2 نام دارد.


برای شناخت lckx K2 تنها 0.01 ثانیه زمان نیاز دارید زیرا تنها تغییری که lckx بر روی آن انجام داده، نصب جلوپنجره فیبرکربن با مش ضربدری بر روی بایک BJ40 است. بایک BJ40 به صورت عادی یک کپی از جیپ رنگلر به حساب می‌آید و حالا این شرکت با تغییر تنها یک جلوپنجره که آن را شبیه به محصولات رنجروور می‌کند یک کپی دیگر با نام خود تولید خواهد کرد.


داخل کابین lckx K2 از چرم پوشیده شده و از نمایشگر دیجیتال پشت فرمان و نمایشگر 12.3 اینچ سیستم اطلاعات و سرگرمی با قابلیت پشتیبانی از اندروید اتو و اپل کارپلی و تهویه مطبوع دو نقطه‌ای بهره می‌برد.


با توجه به ماهیت این شاسی‌بلند، یک سپر پلاستیکی به همراه محافظ جلو بر روی آن نصب شده تا در مسیرهای بیراهه، خودرو آسیب نبیند. رینگ‌های 20 اینچ به  lckx K2 و راننده آن این امکان را می‌دهد تا 22 سانتیمتر از زمین فاصله بگیرد که با توجه به زاویه 37 درجه حمله، 31 درجه فرار و زاویه شکست 23 درجه آفرود بسیار خوب و بی دردسری را تجربه کند.

 


سیستم تعلیق جلو lckx K2 از نوع دوبل جناغی و تعلیق عقب از نوع سالید است که ترکیب خوبی را برای مسیرهای ناهموار به حساب می‌آید. قفل الکترونیکی دیفرانسیل جلو و عقب و سیستم چهارچرخ محرک پارت تایم عقب از دیگر ویژگی‌های  lckx K2 محسوب می‌شود.


از نظر ابعاد کی2، 4645 میلی‌متر طول دارد که در مقایسه با همتای آمریکایی خود 140 سانتی‌متر کوتاه‌تر است. وزن این خودرو 2180 کیلوگرم عنوان شده و می‌تواند 1500 کیلوگرم را به پشت خود یدک بکشد. سقف  lckx K2 مانند رنگلر جدا می‌شود.


تنها گزینه موجود برای قوای محرکه، پیشرانه چهارسیلندر 2 لیتر دیزل است که 159 اسب‌بخار قدرت و 380 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. این میزان نیرو و گشتاور توسط گیربکس 8 سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود.


نکته جالب توجه قیمت 60.180 دلار K2 است که هیچ مورد اضافه‌ای نسبت به BJ40 27 هزار دلاری ندارد و تنها گزینه‌ای که خریداران می‌توانند سفارشی سازی کنند رنگ خودرو خواهد بود.

نظر دهید


در همین زمینه