شبکه‌های اجتماعی

موتور جدید برای ام‌وی‌ام X22 پرو
اتومبیل فارسی - ام وی ام ایکس 22 پرو

تغییرات تازه برای کراس اوور کوچک مدیران خودرو

 

چری به تازگی تایید نوع جدیدی برای تیگو 2 پرو که در ایران با نام ام‌وی‌ام X22 پرو شناخته خواهد شد را دریافت کرده است. بر اساس این تایید نوع، چری یک موتور جدید برای کراس‌اوور کوچک خود در بازارهای صادارتی‌اش از جمله روسیه و ایران در نظر گرفته است.


بر اساس شنیده‌ها مدیران خودرو قصد دارد تا پایان سال 2021 فیس‌لیفت ام‌وی‌ام X22 را با نام ام‌وی‌ام X22 پرو‌ به بازار ایران معرفی کند. در این فیس‌لیفت، تغییرات گسترده‌ای در نمای جلو و طراحی داشبورد ام‌وی‌ام X22 پرو‌ ایجاد شده است.

 

نمای جلوی ام‌وی‌ام X22 پرو‌ مطابق با ترند روز طراحی شده و چراغ‌های دو تکه مهم‌ترین ویژگی ظاهری آن است. چری دو نوع جلوپنجره برای این خودرو طراحی کرده است. نوع اول که در نسخه تولید انبوه این خودرو دیده می‌شود و طرح دیگر که به گلکسی شهرت دارد و در نسخه تیراژ محدود ام‌وی‌ام X22 پرو الماس استفاده شد. چری از جلوپنجره طرح گلکسی برای خودروهایی مانند تیگو 8 پلاس و تیگو7 پرو نیز استفاده کرده است.
در بخش فنی نیز چری به تازگی یک تغییر اساسی برای این خودروی پرفروش در نظر گرفته است. یک موتور 3 سیلندر 1 لیتری توربوشارژ با توان 102 اسب‌بخار، جایگزین نمونه 1.5 لیتری تنفس طبیعی شده که 106 اسب بخار نیرو تولید می‌کند. هنوز جزییات بیشتری از موتور 1 لیتری توربوشارژ ام‌وی‌ام X22 پرو منتشر نشده است، اما می‌دانیم که با یک جعبه دنده CVT و احتمالا یک جعبه دنده 5 سرعت دستی همراه خواهد شد.

 

ام‌وی‌ام X22 پرو ‌به امکاناتی مانند دو کیسه هوا برای سرنشین‌های جلو، سیستم تهویه مطبوع، دوربین عقب، سانروف برقی، سیستم ورود و استارت بدون کلید برنامه کنترل پایداری الکترونیکی و دستیار ترمز اضطراری از امکانات اصلی این خودرو به شمار می‌رود. ممکن است مدیران خودرو امکاناتی مانند کیسه‌های هوای کناری، گرمکن صندلی‌های جلو، آینه‌های کناری و فرمان را نیز به محصو جدید خود اضافه کند. 

 

نظر دهید


در همین زمینه