شبکه‌های اجتماعی

NX آفرودی و ROV هیدروژنی دو محصول مفهومی لکسوس
اتومبیل فارسی - غرفه لکسوس در نمایشگاه تیونینگ توکیو

در نمایشگاه تیونینگ توکیو

 

 

نمایشگاه تیونینگ توکیو به طور رسمی آغاز به کار کرده و لکسوس از این رویدار برای اتومبیل مفهومی آفرودی NX پلاگین هیبرید استفاده کرده است. این کراس‌اوور مقاوم بر اساس NX 450 h+ ساخته شده است. جلوپنجره مشکی مات، دستگیره‌های در مشکی مات و چرخ‌های 17 اینچی حس خشونت خاصی را از این لکسوس القا می‌کند.

 

این کراس‌اوور آفرودی مفهومی از خطوط دودی روی آینه‌ها، دور پنجره‌ها و نشان‌ها برخوردار است و از ریل‌های سقفی استفاده می‌کند. هرچند اطلاعات دقیقی از پیشرانه NX آفرودی نمی‌دانیم اما پیشرانه پلاگین هیبرید برای NX 450 h+ استفاده شده که شامل پیشرانه 2.5 لیتری 4 سیلندر و باتری لیتیومی 18.1 کیلووات ساعتی است. این اتومبیل که مخصوص بازار ایالات متحده آماده‌سازی شده است دارای 302 اسب‌بخار و توانایی پیمودن 60 کیلومتر در حالت برقی را دارد.

 

علاوه بر معرفی اتومبیل مفهومی NX مفهومی پلاگین هیبرید آفرودی لکسوس از کانسپت دیگری نیز به نام  ROV که خودروی تفریحی مخصوص مناطق تفریحی است و اواخر سال گذشته معرفی کرده بود، رونمایی کرد. جالب است بدانید پیشرانه این خودروی تفریحی 1 لیتری سه سیلندر است که با هیدروژن فشرده کار می‌کند.

 

لکسوس جزئیات جدیدی را فاش نکرده اما این اتومبیل مفهومی دارای سیستم چهار چرخ محرک بوده و قابل انتقال با قفل دیفرانسیل است. ROV همچنین دارای نسل بعدی طراحی لکسوس بوده زیرا چراغ‌های روشنایی آن L شکل بوده و جلوپنجره آن کاملا بسته است چیزی شبیه به آنچه در RZ 450e طراحی شده است.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه