شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - کیا سلتوس
نسخه فول آپشن

 نسخه 1.4 لیتری توربو و فول آپشن کیا سلتوس توسط کوشا خودرو عرضه شد.
کوشا خودرو که نماینده فروش و خدمات پس از فروش محصولات کیا در ایران است پیش از این نسخه تنفس طبیعی و کم آپشن از کیا سلتوس را عرضه کرده بود اما اخیرا در عرضه جدید سامانه وارداتی‌ها شاهد حضور نسخه توربو و فول آپشن از کیا سلتوس توسط کوشا خودرو بودیم که به تازگی این محصول پلاک ملی نیز دریافت کرده و تحویل مشتریان می‌شود.

 

مشخصات فنی کیا سلتوس 1.4 لیتری توربو

سلتوس در سری جدید خود به جای پیشرانه 1.6 لیتری تنفس طبیعی، به موتور 1.4 لیتری توربو GDI مجهز شده که با افزایش قدرت به 140 اسب بخار و گشتاور 242 نیوتن متر، عملکرد پویاتری را ارائه می‌دهد.
سلتوس1.4 لیتری توربو نسبت به مدل‌های قبلی خود تغییرات قابل توجهی را تجربه کرده است. علاوه بر پیشرانه قدرتمندتر و بهینه‌تر، این خودرو به گیربکس هفت سرعته دو کلاچه مجهز شده که عملکرد آن را نسبت به گیربکس شش سرعته اتوماتیک قبلی بهبود بخشیده است. همچنین، سلتوس 1.4 لیتری از امکانات رفاهی و ایمنی بیشتری بهره‌مند شده است. مواردی مانند سیستم تهویه اتوماتیک دوگانه، دوربین ۳۶۰ درجه، صندلی‌های برقی با گرم‌کن و نمایشگرهای یکپارچه، تجربه‌ای لوکس‌تر و مدرن‌تر را برای سرنشینان فراهم می‌کنند. طراحی بیرونی این خودرو نیز با تغییراتی همچون چراغ‌های عقب سراسری، جذاب‌تر و اسپرت‌تر شده است.
ابعاد کامپکت کیا سلتوس وارداتی، وزن کم، موتور پیشرفته و پربازده و کم مصرف آن باعث شده که این کراس اوور محبوب و اقتصادی کیا هم عملکرد مناسبی را از خود ارائه دهد و هم اینکه مصرف سوخت مناسبی داشته باشد.

 

امکانات ایمنی و رفاهی کیا سلتوس 1.4 لیتری توربو

کیا سلتوس مجهز به سانروف برقی، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه ای، ریموت استارت، سیستم تهویه مطبوع دستی، نمایشگر لمسی 8 اینچی، سنسور نور، کروز کنترل، فرمان برقی، کلیدهای کنترلی روی فرمان، دو کیسه ایمنی هوا، ترمز ضد قفل، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، سنسور پایش باد تایرها، کمکی حرکت در سربالایی، کنترل لغزش، کنترل پایداری الکترونیکی، دوربین دنده عقب و … است.

 

نظر دهید


در همین زمینه