شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - جتور T-3
جتور T-3 معرفی شد

 

همانطور که می‌دانید جتور زیربرند چری محسوب می‌شود و حالا دومین خودرو آفرودی خود را با نام T-3 معرفی کرده است. این مدل بر روی پلتفرم Kunlun توسعه پیدا کرده و می‌تواند مدل‌های پلاگین هایبرید، الکتریکی و EREV ارائه دهد.


جتور در حال حاضر 13 شاسی بلند و یک خودرو الکتریکی در لاین آپ خود دارد اما این تعداد برای این شرکت کافی نیست و پس از  T-1 حالا T-3 را معرفی کرده تا سبد محصولات خود را افزایش دهد. ابعاد جتور T-3 در طول، عرض، ارتفاع و فاصله بین دو محور برابر با 5.3، 2، 1.9 و 3 متر است که با توجه به دو صندلی در ردیف دوم، فضای کابین بسیار جاداری را در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد. درها به سبک لینکلن کانتیننتال به صورت برعکس یا suicide doors باز می‌شود تا سهولت بیشتری در حین سوار و پیاده شدن حاصل شود.


T-3 از چهار موتور الکتریکی بهره می‌برد که در مجموع بیش از 1300 اسب‌بخار قدرت و 1600 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. با چنین اعدادی، این غول الکتریکی تنها به 3 ثانیه زمان برای رسیدن به تندی 100 کیلومتر بر ساعت نیاز دارد. در نسخه EREV، پیشرانه درونسوز تنها باطری‌ها را شارژ می‌کند که در این صورت با باک و باطری‌های پُر، T-3 بُرد مسافت 1400 کیلومتر خواهد داشت.


جتور در آینده بر روی این پلتفرم خودروهای آفرودی و پیکاپ‌های مختلفی تولید خواهد کرد که از رانندگی خودکار سطح 4 نیز پشتیبانی خواهند کرد.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه