شبکه‌های اجتماعی

ام‌وی‌ام X33S اتوماتیک اسپرت به صورت آنلاین رونمایی شد
Automobile Farsi - 2020 MVM X33S AT Sport

نسخه جدید کراس اوور پرفروش مدیران خودرو

مدیران خودرو، ام‌وی‌ام X33S اتوماتیک اسپرت را وارد فهرست فروش خود کرد. این خودرو که در واقع فیس‌لیفت جدید X33 است، که مدیران خودرو در هفتم مرداد 1399 آن را با عنوان نسل چهارم ایکس33 به صورت آنلاین رونمایی کرد. دلیل رونمایی آنلاین این خودرو رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع کرونا اعلام شده است.

 ام‌وی‌ام X33 از زمان معرفی‌اش در سال 1389 به بازار ایران، تا کنون یکی از پرفروش ترین محصولات مدیران خودرو بوده که با فیس لیفت‌ها و به روز رسانی‌های متعدد توانسته فروش خود را حفظ کند. در جدیدترین نسخه نیز که با نام ام‌وی‌ام X33S اتوماتیک اسپرت شناخته می‌شود، افزون بر تغییراتی که در نمای بیرونی به ویژه نمای جلوی خودرو شاهد آن هستیم، یک تغییر فنی مهم نیز در این خودرو ایجاد شده است.

 

تغییرات ام‌وی‌ام X33S اتوماتیک اسپرت
مدیران خودرو بالاخره جعبه دنده CVT ام‌وی‌ام X33S را کنار گذاشته و نسخه جدید آن را با یک نمونه 5 سرعت اتوماتیک جایگزین کرده است. یکی از نقاط ضعف جعبه دنده CVT ام‌وی‌ام X33S، شروع حرکت آن در سربالایی‌ها بود که به نطر می رسد با این تغییر در جعبه‌دنده، در ام‌وی‌ام X33S اتوماتیک اسپرت چنین مشکلی وجود نداشته باشد.
تغییرات ظاهری ام‌وی‌ام X33S اتوماتیک اسپرت به سپر جدید جلو و جلوپنجره جدید خلاصه می‌شود. چری با این فیس‌لیفت قصد داشته طراحی تیگو 3 را به تازه‌ترین اعضای خانواده تیگو نزدیک کند. طرح جدید جلوپنجره و LEDهای روشنایی روز، به خوبی ام‌وی‌ام X33S اتوماتیک اسپرت را نسخه‌های قبلی متمایز می‌کند.
نمای داخلی ام‌وی‌ام X33S اتوماتیک اسپرت قرار بود مانند دیگر بازارها با چرم قهوه‌ای و تزیینات بژ همراه باشد، اما تصمیم مدیران خودرو در این زمینه تغییر کرده و این خودرو را با تزیینات نقره‌ای و تودوزی مشکی با ترکیب چرم و پارچه با دوخت‌های قرمز در ایران عرضه می‌کند. فرمان ام‌وی‌ام X33S اتوماتیک اسپرت نیز طرحی جدید و شبیه به ام‌وی‌ام X55 دارد.
طول، عرض و ارتفاع ام‌وی‌ام X33S اتوماتیک به ترتیب 4419، 1651 و 1765 میلی‌متر اعلام شده و گنجایش فضای بار آن 550 لیتر است.

 

امکانات جدید ام‌وی‌ام X33S اتوماتیک اسپرت
ام‌وی‌ام X33S اتوماتیک در بخش امکانات نیز تغییراتی را تجربه کرده است. این خودرو به فرمان برقی، گرمکن صندلی‌های جلو، مسیریاب فارسی، پاور ویندوز برای هر 4 شیشه، رینگ‌های آلیاژی 17 اینچی با طرح جدید و سامانه‌های کمکی ESP (سیستم کنترل پایداری) و TCS (سیستم کنترل کشش) همراه شده است. از دیگر سامانه‌های کمکی ام‌وی‌ام X33S اتوماتیک اسپرت می‌توان به RSC (سیستم کمکی حفظ تعادل خودرو)، HSA (سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی)، HDC ( سیستم کنترل سرعت خودرو در سراشیبی) و TPMS (سیستم بررسی فشار باد تایرها) اشاره کرد.
ام‌وی‌ام X33S اتوماتیک اسپرت همچنان با همان موتور 2 لیتری تنفس طبیعی با توان 136 اسب‌بخار و گشتاور 182 نیوتن‌متر در ایران عرضه می‌شود، اما انتظار می‌رود جعبه دنده اتوماتیک جدید هماهنگی بیش‌تری با این موتور داشته باشد. مدیران خودرو در کاتالوگ رسمی این محصول مصرف سوخت آن را 8.4 لیتر در 100 کیلومتر اعلام کرده است. همچنین استاندارد آلایندگی ام‌وی‌ام X33S اتوماتیک اسپرت یورو 5 اعلام شده است.

 

قیمت ام‌وی‌ام X33S اتوماتیک اسپرت
همان‌طور پیش‌تر اعلام کرده بودیم، مدیران خودرو فروش ام‌وی‌ام X33S اتوماتیک اسپرت از نیمه نخست سال جاری آغاز کرده است. در شرایط فروش جدید مدیران خودرو نام این محصول نیز دیده می‌شود و قیمت 325 میلیون تومان برای آن در نظر گرفته شده است. در پیش فروش جدید مدیران خودرو، این محصول با قیمت 390 میلیون تومان عرضه می‌شود.

نظر دهید


در همین زمینه